پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با تمرین و بازی‌های خوب، دیگر تیم ملی را از دست نمی‌دهم.

رضا حقیقی ابتدا در خصوص مداحی‌اش در مراسم‌های عزاداری حسینی اظهار داشت: همیشه افتخارم این بود که در ایام حسینی برای حسین و یارانش مداحی کنم و این افتخار در زندگی همیشه نصیبم شده که مطمئن باشید تا آنجایی که بتوانم و خدا به من عزت دهد همیشه این موضوع را در دستور کار خودم قرار می‌دهم.

وی افزود: من شیفتگی خاصی به حسین و یارانش دارم و در زندگی‌ام همیشه ائمه اطهار از جمله حضرت امام حسین و یارانش جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند، مطمئن باشید تا نفس داشته باشم همیشه برای حسین و یارانش می‌خوانم.

وی در پاسخ به سؤالی که فکر می‌کردی در قم این همه استقبال از تو شود، گفت: من از مداح اهل بیت آقای مقدم تشکر می‌کنم، مردم به من لطف دارند و خدا را شکر توانستم در مراسم عزاداری آنها چند دقیقه‌ای نقش داشته باشم. واقعا این کوچک‌ترین کاری بود که از دستم برمی‌آمد و به همه مردم افتخار می‌کنم که این طور برای حسین و یارانش پرشور عزاداری می‌کنند.

حقیقی در خصوص شرایط تیم ملی و بازی با تایلند و لبنان نیز گفت: خیلی خوشحالم که دوباره در تیم ملی هستم و مطمئن باشید این جایگاه را به این سادگی دیگر هرگز از دست نمی‌دهم. از الان به بعد باید برای حضور در ترکیب اصلی تلاش کنم علی‌رغم اینکه به تمام هم تیمی‌هایم احترام می‌گذارم.

وی افزود: ما بازی سختی مقابل تایلند داریم اما مطمئن باشید از کوچکترین فرصت کی‌روش به سادگی نمی‌گذرم و بهترین استفاده‌ها را می‌برم. لبنان و تایلند تیم‌هایی نیستند که در سطح ایران باشند اما اگر آنها را دست کم بگیریم به نظرم دچار مشکلاتی خواهیم شد، انشاء‌الله با گرفتن 6 امتیاز دست پر به ایران برمی‌گردیم و با خیال راحت به بازی‌های بعدی خود و حضور در جام جهانی فکر می‌کنیم.

حقیقی ادامه داد: قطعا تیم‌هایی که در مقابل ایران بازی می‌کنند از انگیزه بالایی برخوردارند و این موضوع در همین تیم تایلند که در ایران با تیم ملی ایران بازی داشت دیده می‌شد و حتی لبنانی که در خانه خود با چنگ و دندان دفاع می‌کرد اما از کمترین فرصت‌ها دروازه ایران را باز کرد و دیدید چطور خوشحالی می‌کردند، مطمئن باشید با تیمی که داریم دیگر این اتفاق‌ها نمی‌افتد و فقط باید با تمرکز بالا و اعتماد به نفس به دیدار این حریفان برویم البته برخی اوقات شاید تیم‌هایی که ضعیف‌ترند برای تیم‌های قوی‌تر دردسرساز شوند که قطعا با تجربه‌ای که در تیم ملی ایران وجود دارد این اتفاق نمی‌افتد. ما می‌خواهیم با یک روحیه خوب به جام جهانی برویم که قطعا با تدارک بازی‌های تدارکاتی در آینده و همین بازی‌ها که هم برای ما جنبه رسمی و تدارکاتی دارد این اتفاق خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)