پرسپولیس نیوز: هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر هم بازی نکنم مثل همه ایرانی‌های دیگر برای تیم ملی دعا می‌کنم تا بتوانیم پس از 41 سال تایلند را در کشور خودش شکست دهیم.

رضا حقیقی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک روز مانده تا دیدار مقابل تایلند گفت: خدا را شکر شرایط بسیار خوب است و ملی‌پوشان همگی قبراق و سرحال آماده این دیدار هستند.

وی در مورد شرایط بدنی خودش و اینکه آیا در دیدار فردا در ترکیب ثابت خواهد بود یا خیر گفت: شرایط من هم مانند همه ملی‌پوشان خوب است اما نمی‌دانم که در ترکیب ثابت هستم یا خیر اما مطمئن باشید اگر حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی به میدان بروم سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

حقیقی یادآور شد: اگر هم بازی نکنم مثل همه ایرانی‌های دیگر برای تیم ملی دعا می‌کنم تا بتوانیم پس از 41 سال تایلند را در کشور خودش شکست دهیم. هدفمان شکست تایلند پس از این همه سال است و مطمئن باشید به این هدف خواهیم رسید.

هافبک تیم ملی در مورد تایلند گفت: این تیم نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده است و همانطور که دیدید در بازی رفت هم کار آسانی نداشتیم. بنابراین معتقدم آنها از پیش بازنده نیستند اما باید قبول کنیم که سطح فوتبال ایران هم بالاتر از تایلند است و امیدواریم در نهایت پیروز دیدار فردای تیم ملی ایران باشیم.

حقیقی در مورد مداحی‌اش در مراسم عزاداری شب گذشته در جمع ملی‌پوشان که در بانکوک برگزار شد گفت: ما ایرانی‌ها هرجا که باشیم ایام محرم و بخصوص شب عاشورا فکر و ذکرمان عزاداری برای امام حسین است و از آنجایی که در تایلند دسترسی به هیئت نداشتیم بین خودمان قرار گذاشتیم تا در شب عاشورا یک مراسم کوچک برای عزاداری بگیریم.

وی تاکید کرد: از آنجایی هم که من یک مقدار کم در نوکری امام حسین سررشته داشتم مداحی کردم و امیدوارم مورد قبول قرار گرفته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)