پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه حضور دوباره‌اش در این تیم سکوت کرد.

علیرضا حقیقی در خصوص آخرین وضعیتش در روبین‌کازان، شایعه بازگشت دوباره‌اش پرسپولیس و صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 صحبت‌های زیر را انجام داد:

بعد از مدت‌ها در تمرین پرسپولیس حضور پیدا کردی، شرایط این تیم را چطور می‌بینی؟

خدا را شکر شرایط خوبی در پرسپولیس حاکم است. من قبلا افتخار شاگردی آقای دایی داشتم اما شرایط تغییر کرده است.

چطور؟

تیم امسال پرسپولیس بسیار جوان است و من فکر می‌کنم سال خوبی در انتظار پرسپولیس و هواداران است. این تیم به تنها چیزی که برای موفقیت نیاز دارد، زمان است. هواداران نباید پرسپولیس را تحت فشار بگذارند چون تمام بازیکنان جوان هستند و تازه به این تیم ملحق شده‌اند. اگر در چند هفته اول پرسپولیس نتیجه نگرفت نباید از سوی هواداران تحت فشار قرار بگیرد.

خود تو از جوانی به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کردی، چه صحبتی با بازیکنان جوان داری؟

شرایط ما فرق می‌کرد، من از نونهالان در پرسپولیس بودم و به جو این تیم عادت داشتم اما بازیکنانی که از تیم‌های دیگر می‌آیند باید بدانند پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های ایران و آسیاست و بازی کردن در آن سخت است. آنها باید 10 برابر توانی که در تیم‌های دیگر گذشته‌اند در پرسپولیس بگذارند. این هواداران از این تیم انتظار قهرمانی دارند. امیدوارم با این کادرفنی و تشکیلاتی که وجود دارد پرسپولیس خواسته هواداران را برآورده کند.

به نظرت حضور علی‌ دایی می‌تواند باعث موفقیت پرسپولیس شود؟

فکر می‌کنم همینطور باشد، دایی مربی بزرگی است که حضورش روی نیمکت می‌تواند به تیم و بازیکنان شخصیت بدهد. علی دایی این توانایی را دارد که پرسپولیس را به موفقیت برساند.

درباره شرایط خودت صحبت کنیم. چرا در تمرینات روبین‌کازان حاضر نیستی؟

واقعیت این است که تمرینات تیم شروع شده و من هم یک ماه قبل از شروع دور جدید تمرینات پاسپورتم را به سفارت اتریش داده بودم تا برای حضور در اردوی روبین‌کازان بتوانم ویزای شینگن بگیرم اما چون بازی تیم ملی در پیش بود مجبور شدم پاسپورتم را برای حضور در کره پس بگیرم و حالا این مسئله برای صدور ویزا مشکل‌ساز شده است.

زمانی که علی دایی و رویانیان به روبین‌کازان سفر کرده بودند رئیس باشگاه روبین‌کازان اعلام کرده بود حقیقی یا امسال برای ما بازی می‌کند یا به تیم دیگری منتقل می‌شود، این اظهارنظر و حضورت در تمرینات پرسپولیس این شایعه را بوجود آورده که از نیم فصل در این تیم بازی می‌کنی، درست است؟

صحبت های رئیس باشگاه را در همین حد می‌دانم و واقعا نمی‌دانم چه صحبت‌هایی رد‌وبدل شده است اما  فعلا در این خصوص صحبت خاصی ندارم.

با توجه به رقابت شدیدی که در درون دروازه تیم ملی وجود دارد فکر می‌کنی بتوانی یکی از مسافران جام‌جهانی برزیل باشی؟

یک سال تا شروع جام جهانی باقی مانده و انسان از یک ثانیه بعد خودش هم خبر ندارد اما قطعا تمام سعی و تلاشم را انجام می‌دهم تا یکی از بازیکنان تیم ملی در جام‌جهانی برزیل باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)