هر وقت فوروارد بودم گل زدم و پنالتي گرفتم
مرجع خبری پرسپولیس : حلافي كه گل نساجي را ناشي از دست كم گرفتن حريف توسط پرسپوليسي‌ها مي‌داند درباره بازي مي‌گويد: «ما در ابتدا حريف را خيلي دست كم گرفتيم و همين مساله باعث شد در دقيقه 10 گل بخوريم اما بعد از آن به خودمان آمديم و توانستيم با يك بازي خوب نساجي را شكست بدهيم.»

 

مهاجم خوزستاني پرسپوليس كه زننده يكي از گل‌هاي تيمش بود معتقد است هر وقت به‌عنوان فوروارد بازي كند مي‌تواند گل بزند: «در اين بازي فشنگچي از سمت راست سانتر كرد كه من توانستم با سر گل بزنم. گل دوم تيم مان هم با اشتباه مدافع حريف به ثمر رسيد.در هر صورت من در هر بازي تداركاتي كه به‌عنوان فوروارد بازي كردم توانستم هم گل بزنم و هم پنالتي بگيرم.

 


به جز اين بازي، قبلا هم در بازي با نيروي زميني علاوه بر 3 پنالتي كه گرفتم، يك گل زدم و يك پاس گل دادم كه توانستيم 5- يك ببريم. در بازي تداركاتي كه در اردبيل داشتيم هم به همين صورت بود. در كل من هر وقت نوك حمله كار مي‌كنم كارآيي بيشتري دارم و مي‌توانم به تيمم بيشتر كمك كنم.»

 

سعيد حلافي كه در بازي با نساجي هم آسيب ديد، مصدوميتش را جدي نمي‌داند و از آمادگي بالايش خبر مي‌دهد: «در بازي با نساجي وقتي لب خط توپ را با سر زدم، مدافع خارجي حريف با دست من را هل داد كه در پيست زمين خوردم و آرنجم آسيب ديد اما اين آسيب ديدگي جدي نيست و كاملا آماده ام.»

 

حلافي كه از عملكردش در بازي تداركاتي مقابل نساجي راضي است اعتقاد دارد شانس زيادي براي حضور در بازي با پاس همدان دارد: «به نظر خودم خوب كار كردم و دايي از من راضي بود. پس فكر مي‌كنم در بازي با پاس همدان در تركيب قرار مي‌گيرم. اگر در اين بازي فوروارد بازي كردم قول مي‌دهم هم خوب بازي كنم و هم گل بزنم.»

 

مهاجم قرمزپوشان تهراني بر خلاف هم تيمي‌هايش بازي با پاس را سخت نمي‌داند: «فكر نمي‌كنم بازي سختي داشته باشيم چون تيمي كه مي‌خواهد قهرمان شود نبايد هيچ حريفي را بالاتر از خود بداند. پرسپوليس هم در كنار اينكه هيچ حريفي را دست كم نمي‌گيرد، بهترين بازي را مقابل حريفان انجام مي‌دهد تا هيچ امتيازي را از دست ندهد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)