مرجع خبری پرسپولیس :  سعيد حلافي مهاجم جوان پرسپوليس كه با پيراهن نفت آبادان و گلزني مقابل استقلال در ورزشگاه آزادي خيلي زود چهره شد، حالا يكي از بازيكنان پرسپوليس است كه انگيزه‌اي مضاعف براي رويارويي با تيم سابقش دارد.

حلافي كه در 17 سالگي رو آمد، در دو سال گذشته در پرسپوليس و راه‌آهن خيلي كم به بازي گرفته شده اما اميدوار است براي بازي يكشنبه شب، بالاخره به ليست 18 نفره راه يابد و البته مقابل تيم سابقش بازي كند. حلافي مي‌گويد: «از اول فصل خيلي خوب تمرين كردم و هميشه آماده بودم. در اين چند روز هم تمرين‌هاي خيلي خوبي را پشت سر گذاشتم. مي‌خواهم كادر فني را متقاعد كنم كه در اين بازي حتي شده چند دقيقه به من بازي بدهند.»


مهاجم جوان پرسپوليس مي‌گويد: «اين بازي بهترين فرصت براي من است تا خودم را نشان دهم و اميدوارم كادر فني به من اعتماد كنند.» حلافي كه سال گذشته هم عضو پرسپوليس بود، در ميانه فصل با نظر كادر فني به‌صورت قرضي به راه‌آهن رفت اما در اين تيم نيز فرصتي براي بازي پيدا نكرد. وي مي‌گويد:

 

 

«فصل قبل كادر فني آن زمان به من اعتقادي نداشت اما كاش مي‌ماندم. فكر نمي‌كردم تغييري در كادر فني به‌وجود بيايد و علي دايي سرمربي پرسپوليس شود. اگر پارسال مي‌ماندم، با حضور دايي در رأس كادر فني، به من بازي مي‌رسيد.»

 


حلافي ادامه مي‌دهد: «رفتنم به راه‌آهن برايم مثمر ثمر نبود چون در آنجا هم بازي به من نرسيد. من الان از مهاجمان فعلي پرسپوليس چيزي كم ندارم. اميدوارم امسال عملكرد خوبي داشته باشم و طلسم ناكامي فصل قبل را با بازي خوب در آبادان بشكنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)