مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم جوان تیم پرسپولیس که با وجود بازیکنانی مثل غلامرضا رضایی و هادی نوروزی فرصت چندانی برای حضور در ترکیب پرسپولیس پیدا نکرده امیدوار است تا اطمینان دایی را با انجام بازی های خوب جلب کند.

 

سعید حلافی در رابطه با شرایط پرسپولیس اظهارداشت: تمرینات خوبی را در کیش پشت سر گذاشتیم اما گرمی هوا شرایط تمرینات را سخت کرده بود و به نظر من حتی هوا از آبادان نیز گرم‌تر بود. روزانه 2 نوبت تمرین می‌‌کردیم که بیشتر آن به تمرینات بدنسازی اختصاص داشت.

 

وی با اشاره به این موضوع که تمام سعی خود را برای جلب اطمینان علی دایی انجام داده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه فرصت کوتاهی در طول 9 هفته ابتدایی لیگ نصیبم شد و به همین خاطر نتوانستم آنطور که باید خودم را به دایی اثبات کنم. در عوض سعی کردم در طول تمرینات و بازی تدارکاتی که داشتیم عملکرد خوبی داشته باشم و نظر مثبت کادر فنی را جلب کنم.

 

 

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص بازی مقابل ملوان افزود: برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد همه بازیهای لیگ دشوار است و ما باید تمام تلاشمان را در طول مسابقه به کار بگیریم تا 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و روحیه خود را قبل دربی بالا ببریم. امیدوارم که بتوانم جایگزین خوبی برای نوروزی و رضایی باشم.

 

 

حلافی در پایان با اشاره به بازی مقابل برزیل گفت: بازی مقابل برزیل یک اتفاق مهم در فوتبال ما است. هر بازیکنی آزروی این را دارد که مقابل برزیل بازی کند. امیدوارم روزی به این آرزوی خود برسم و مقابل این تیم بازی کنم. اگر این بازی در تهران برگزار می‌شد مطمئنا همه آبادانی‌ها برای تشویق برزیل به استادیوم می‌آمدند چراکه آبادانی‌ها عاشق برزیل هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)