پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که در شهرآورد جام حذفی، داور تاثیری در نتیجه نداشته باشد.

اسماعیل حلالی در گفت و گو با ایرنا، در خصوص تقابل پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: خوب است که دو تیم با هم روبرو می‌شوند فقط بدی بازی این است که هواداران حضور ندارند. در این شرایط سخت کرونایی واقعا چنین بازی نیاز بود تا روحیه مردم عوض شود.

وی ادامه داد: هم پرسپولیس و هم استقلال در بهترین شرایط خود به سر می برند و این می تواند بازی را جذاب کند. من به تیم خودمان ایمان دارم و مطمئنم بچه ها با انگیزه فراوان به مصاف استقلال می‌روند تا این تیم را شکست دهند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه برخی از هواداران این تیم نگران اشتباهات داوری به نفع استقلال در شهرآورد هستند، گفت: ما داوران خوبی در فوتبال کشورمان داریم و باید اجازه دهیم که آنها کارشان را انجام دهند بالاخره اشتباه داوری همیشه وجود دارد. الان هم چون در چند بازی پیاپی به نفع استقلال پنالتی گرفته شده این صحبت‌ها مطرح می‌شود. در کل امیدوارم روز دربی داور روی بازی تاثیر نداشته باشد

حلالی در خصوص جدایی احتمالی علی علیپور از پرسپولیس در انتهای فصل تاکید کرد: علیپور سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده و کارش را برای ما انجام داده، فقط ای کاش مثل بیرانوند جدایی‌اش از پرسپولیس به لحاظ مالی به باشگاه کمک می‌کرد. بالاخره این بازیکنان قرار نیست تا قیامت در پرسپولیس بماند. متاسفانه مدیریت بد باعث شده تا بازیکنی مثل علیپور به صورت بازیکن آزاد باشد.

وی افزود: در فوتبال روز جهان چیزی به اسم بازیکن آزاد نداریم و قرارداد بازیکنان یا تمدید می‌شود یا پیش از پایان قرارداد فروخته می‌شوند تا به باشگاه سود مالی برساند اما در پرسپولیس به خاطر بی تدبیری مدیران قبلی، علیپور با قرارداد آزاد از پرسپولیس جدا می‌شود. علیپور با پیراهن پرسپولیس رشد کرده و باید از رفتنش به پرسپولیس سود برسد اما به خاطر ضعف مدیران قبلی این اتفاق رخ نمی دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازیکنانی که باید برای فصل جدید جذب این تیم شوند گفت: من نمی‌دانم در سر کادرفنی چه می گذرد اما قطعاً پرسپولیس مدافع وسط، مدافع چپ و راست، هافبک، مهاجم و البته یک دروازه بان شش دانگ می خواهد. هرچه هست خود کادر فنی بهتر می داند در این خصوص تصمیم بگیرد اما باید طوری برنامه ریزی شود که با بازیکنان قرارداد بلندمدت بسته شود تا پرسپولیس ضرر نکند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)