پیشکسوت فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه در حال حاضر نمی‌شود در خصوص خریدهای جدید این تیم اظهار نظر قطعی کرد گفت: در خصوص «مهدی ترابی» مدیران مقصر هستند که تن به هر بند و ذلتی می‌دهند.

اسماعیل حلالی در گفت و گو با ایرنا، در خصوص جذب بازیکنان جدید پرسپولیس اظهار داشت: فعلا اجازه دهید باشگاه کارش را انجام دهد، بعد می‌شود در مورد خریدهای جدید صحبت کرد. فعلا باید تمرکز باشگاه و کادر فنی به هم بخورد.

وی در خصوص جدایی بحث برانگیز «مهدی ترابی» گفت: ترابی بازیکن بسیار با کیفیتی بود که نمی‌شود جایگزینی برایش پیدا کرد. بازیکنی مثل «احسان پهلوان» خوب است اما با ترابی خیلی فاصله دارد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: باشگاه و «یحیی گل محمدی» اکنون باید به فکر حفظ بشار رسن، علی علیپور و وحید امیری باشند. البته اینکه آخر فصل فکر حفظ ستاره‌ها می‌افتیم خوب نیست. در همه جای دنیا دو سال قبل از اینکه قرارداد یک بازیکن تمام شود با او تمدید می‌کنند اما اینجا قراردادی همانند قرارداد ترابی می‌بندند که پرسپولیس آنطور ضرر کند.

حلالی خاطرنشان کرد: مدیری که آن بند را در قرارداد ترابی گذاشته که اگر تا پایان فصل ۹۰ درصد از پولش را نگیرد می‌تواند قراردادش را فسخ کند یک مجرم است و باید با او برخورد شود. اصلا یک مدیر چرا به خودش اجازه می‌دهد چنین بندی در قرارداد یک بازیکن اضافه کند؟ بازیکنی که ۸۳ درصد پول گرفته چرا به خاطر ۷ درصد پرسپولیس را رها می‌کند؟ مگر ترابی نمی‌گفت که پرسپولیسی است؟ اینها همه در حرف پرسپولیسی هستند و فقط به فکر پر کردن جیب دلال هایشان هستند.

وی افزود: ترابی بازیکنی بود که در پرسپولیس شناخته شد و پیشنهاد قطری گرفت، منتها چنین رفتاری انجام داد که حتی یک ریال از ترانسفرش به پرسپولیس نرسد. متاسفانه در این موارد مدیران ما مقصر هستند که به خاطر اینکه با یک بازیکن قرارداد امضا کنند تن به هر بند و ذلتی می‌دهند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه انتقادهایش گفت: امسال کدام باشگاه ایرانی مثل پرسپولیس بالای ۸۰ درصد پول داده؟ یا در فوتبال ایران کدام باشگاه تا حالا صد درصد به بازیکنانش پول پرداخت کرده؟ متاسفانه ترابی که ادعای پرسپولیسی بودن هم داشت کاری کرد که از چشم همه بیفتد. آقای ترابی تو بالای ۸۰ درصد پول گرفتی، از کنار پرسپولیس معروف شدی و پیشنهاد خارجی گرفتی بعد کاری کردی که به خاطر ۷ درصد از ترانسفرت هیچ پولی به پرسپولیس نرسد؟ واقعاً شماها ادعای پرسپولیسی بودن دارید؟

حلالی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان جدید پرسپولیس می توانند تبدیل به ستاره شوند؟ تاکید کرد: باید بستر مناسب باشد. شما گاهی ستاره‌هایی را جذب می‌کنید اما چون بستر مناسب نیست در تیمتان به بازیکنان معمولی تبدیل می‌شوند اما گاهی مثل زمان برانکو ۲۰ بازیکن معمولی می‌گیرید و آنها را به ستاره تبدیل می‌کنید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)