پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید با کسانی که مسبب اصلی کوتاهی‌ها بودند و قرارداد ویلموتس را بدون اطلاع کافی و بررسی دقیق امضا کردند برخورد شود تا درس عبرتی برای روسای آینده فدراسیون فوتبال شود.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و رویارویی پرسپولیس با شاهین بندر عامری اظهار داشت: پرسپولیس به جز مشکل رفت و آمد و زمین بازی نامرغوب در شهرستان مشکل دیگری نخواهد داشت. تیم‌ها به خاطر شرایط خوب پرسپولیس و نفرات خوبی که در اختیار دارد توان مقابله با این تیم را ندارند. تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر برای اینکه بازیکنان خودشان را نشان دهند و دیده شوند تمام تلاش خود را می‌کنند، که شاید این کار را کمی برای پرسپولیسی‌ها سخت کند.

وی با بیان اینکه نباید با تعطیلی مسابقات، صورت مسئله را پاک کرد عنوان داشت: بازیکنانی که به کرونا مبتلا شدند، چون ورزش نمی‌کنند، بدن آنها ضعیف‌تر می‌شود؛ بنابراین ما نباید ورزش را تعطیل کنیم؛ اما باید پروتکل‌ها را حتی بیش از گذشته رعایت کنیم.

هلالی در مورد انتصابات اخیر فدراسیون فوتبال بیان کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال بدون آگاهی و شناخت، افرادی را در سمت‌هایی قرار می‌دهد که هیچ تجربه و اطلاعی از آن سمت ندارند. وضعیت الان فوتبال ما به همین بی‌توجه‌ای مربوط می‌شود و با این شرایطی که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است آینده خوبی برای آن نمی‌بینم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس بخاطر بدهی به شستا گفت: ساختمان باشگاه را که به نام پرسپولیس خریداری شده چرا تا حالا سند نزدند؟ و چرا همچنان به نام فدراسیون فوتبال بوده که باعث شود این اتفاق بیفتد که بابت بدهی فدراسیون توقیف شود؟ به نظرم باید با کسانی که مسبب اصلی این کوتاهی‌ها بودند و قرارداد ویلموتس را بدون اطلاع کافی و بررسی دقیق امضا کردند برخورد شود تا درس عبرتی برای روسای آینده فدراسیون فوتبال شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)