پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل نمی‌تواند به هیات مدیره نه بگوید و باید تصمیم آنها را اجرایی کند.

امیر عابدینی  در مورد وضعیت پیش آمده برای پرسپولیس و برکناری ناگهانی دایی از سوی حمیدرضا سیاسی گفت: به عقیده من در بحران نمی‌توان تصمیم خوبی گرفت که خروجی خوب داشته باشد. پرسپولیس اکنون دچار بحران است و ارتباطات باشگاه ارتباطات خوبی نیست. هیات‌مدیره، مدیرعامل و اسپانسر با هم مشکل دارند نمی‌توان این مسئله را پوشش داد و به مردم که صاحبان اصلی تیم هستند منعکس نکرد. رسانه‌ها، مردم، خبرگزاری‌ها همه در مورد پرسپولیس اطلاع‌رسانی می‌کنند زیرا همه می‌خواهند از اوضاع تیم مطلع باشند.

وی ادامه داد: این مسائل باید پیش از این باز می‌شد همان زمانی که سیاسی در برنامه 90 گفت هیچ خبری در باشگاه نیست ولی اینجا پرسپولیس است و این مشکلات همیشه وجود دارد بهتر بود مسائل را باز می‌کرد و تا الان راه‌حلی برایش ارائه می‌شد. یکی از راه‌حل‌ها کنار گذاشتن دایی و به تبع آن کنار گذاشتن رحیمی است. رحیمی نمی‌تواند به هیات مدیره نه بگوید و بگوید آنها تصمیم نگیرند شرح وظایف مدیرعامل این است که در اختیار هیات مدیره باشد.

عابدینی با اشاره به وظایف رئیس مجمع باشگاه و اینکه رحیمی گفته است از طرف وزیر ورزش به او گفته‌اند دایی را برکنار کند عنوان کرد: رئیس مجمع وزیر ورزش است و اگر قرار بر تغییر و تحولی باشد او به هیات‌مدیره می‌گوید تا آنها تصمیم بگیرند نه اینکه خود وزیر تصمیم بگیرد زیرا وزیر در این موارد تصمیم‌گیری نمی‌کند منتها شاید امیر خادم که اکنون ارباب حلقه‌ها شده است به گونه دیگری این پیام را منتقل کرده است رسانه‌ها باید دقت کنند و از وزیر و روابط عمومی وزارتخانه در این مورد سوال کنند. وزیر خودش در این مسئله تصمیم نمی‌گیرد هیات مدیره هم وقتی تصمیمی گرفت نباید از آن عقب‌نشینی کند.

وی در مورد تغییر سرمربی پرسپولیس گفت: انتخاب درخشان انتخاب خوبی است. او همیشه با پرسپولیس خوب نتیجه گرفته است. زمانی دستیار استانکو و مت‌کوویچ در پرسپولیس بود و با پرسپولیس قهرمانی هم آورده است. انتخاب او انتخاب خوبی است.

عضو سابق کمیته فنی پرسپولیس در مورد اینکه آیا او با تغییر مدیرعامل به پرسپولیس برمی‌گردد گفت: اگر بگویند برمی‌گردیم ما با رحیمی نمی‌توانستیم کار کنیم اما شاید با دیگران بتوانیم کار کنیم در هر حال باید حمید درخشان بگوید که اصلا کمیته فنی می‌خواهد یا نه.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد شایعه مدیرعاملی بهروز منتقمی گفت: منتقمی از اول هم از طرف وزارت آمد و کنار رویانیان قرار گرفت و آدم بسیار باشخصیت و فرهیخته‌ای است که بیشتر از ۲ سال است که در پرسپولیس حضور دارد و جیک و پیکش را می‌داند اگر او با هیات مدیره تعامل دارد چرا مدیرعامل نشود.
 

سلطانی: رحیمی پرسپولیسی نیست بهتر است به سپاهان برگردد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: علیرضا رحیمی پرسپولیسی نیست. او بهتر است به سپاهان و اصفهان برگردد.

 

بهروز سلطانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من به دایی ارادت دارم اما نتایجی که او به دست آورد به هیچ عنوان در شان پرسپولیس و پییشکسوتان این باشگاه و جامعه ورزش نبود. هیچ سالی پرسپولیس اینقدر بد نتیجه نگرفته است. اکنون هم دایی را قبول دارم ولی او باید کنار برود تا مربیان دیگر با طرز تفکر دیگر بیایند و بتوانند پرسپولیس را نجات دهند.

وی در مورد اینکه تغییرات می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، گفت: بله صد در صد می‌تواند. نمی‌خواهم علی دایی را زیر سؤال ببرم اما درخشان هم مربی خوبی است. این تغییرات به سود خود دایی هم هست. در دنیا مربیانی که نتیجه نمی‌گیرند تغییر می‌کنند امیدوارم که درخشان هم موفق شود.

وی در مورد اینکه رحیمی گفته از نظر او دایی همچنان سرمربی پرسپولیس است، گفت: رحیمی جزئی از باشگاه پرسپولیس نیست او سپاهانی است. پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس افرادی چون پروین، کاشانی و کلانی‌ و .. هستند. رحیمی فقط 5-6 ماه است که به پرسپولیس آمده و بهتر است که به سپاهان و ذوب‌آهن و شهر اصفهان برگردد. با حضور بزرگانی که پرسپولیس دارد جایی برای رحیمی نیست.

وی در مورد اینکه چه کسی مدیرعامل خواهد شد،‌ گفت: شنیده‌ام بهروز منتقمی جای رحیمی خواهد نشسته است.
 

یوسفی: تغییر و تحول صددرصد به پرسپولیس کمک می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییر و تحول در کادر فنی پرسپولیس صددرصد می‌تواند به این تیم کمک کند.

رحیم یوسفی در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: نمی‌گوییم مردم عادی هم این تیم را قبول ندارند، همه باید کمک کنند تا پرسپولیس جایگاه خودش را به دست آورد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در این برهه زمانی تغییرات در پرسپولیس به نفع این تیم است، گفت: تغییر و تحول صددرصد به پرسپولیس کمک می‌کند، کسانی که آمده‌اند حتماً می‌توانند مؤثر باشند.

یوسفی در خصوص اینکه آیا با توجه به شرایط موجود، ممکن نیست اتفاقاتی که در زمان استیلی برای پرسپولیس رخ داد تکرار شود، گفت: اگر قرار باشد مدام به عقب برگردیم، درست نیست، اگر قرار است اینطور نگاه کنیم هیچ موقع پیشرفت نمی‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هم می‌خواستیم از نظر فکری به دایی کمک کنیم اما او ایده خودش را داشت و حتی کسانی را آورد که در پرسپولیس سابقه‌ای نداشتند. نمی‌گوییم اینطور باشد و حتماً عضو این تیم بوده باشند، بلکه می‌گوییم اگر قرار است کسانی به عنوان دستیار به پرسپولیس بیایند، اما حداقل معلومات و دانش لازم را داشته باشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)