مرجع خبری پرسپولیس : سيد مهدي رحمتي دروازه بان تيم استقلال در سايت شخصي خود، پاسخگوي سوالاتي درباره آخرين وضعيت استقلال،ديدار با مس و مسابقه فردا شب با فجر سپاسي شد.

 

 

وي در باره بازگشت به تيم استقلال گفت:ا ستقلال خانه من بود. هرچند دوران ناموفقي را در اين تيم داشتم، اما استقلال را كاشانه خود ميدانستم و از بازگشت به خانه ام خوشحالم و احساس راحتي ميكنم.

رحمتي در باره پايان فشار حاشيه ها و اينكه حاشيه سازان را فراموش كرده،گفت:پشت من زياد بدگويي شد، اما شنيده ام كه مي گويند زبان بدگويان از پيغمبران كوتاه نبوده چه برسد به ديگران.

 

در بازي استقلال – داماش انجام وظيفه كردم

وي در باره ديدار استقلال و داماش گفت:من فقط وظيفه ام را انجام دادم و دوست ندارم در موردش بيش از اين چيزي بگويم .

اما در مورد بازي استقلال و مس بايد بگويم به دليل كيفيت نامطلوب زمين چمن ورزشگاه باهنر كرمان توپ ها را يك ضرب از دروازه دور مي كردم. بازي بدي انجام ندادم و از خودم راضي هستم، به اين دليل كه استقلال بازي را برد.

 

هميشه مديون تيم فجر سپاسي هستم

رحمتي با اشاره به ديدار استقلال و فجر سپاسي گفت:من هميشه مديون فجر خواهم ماند. هميشه خاطرات شيراز را به ياد خواهم داشت.از سقوط فجر به ليگ دسته اول بسيار ناراحت و از بازگشت اين تيم به ليگ برتر بسيار خوشحال شدم.

به نظر من اين ديدار براي استقلال سخت تر از هر سه بازي قبلي خواهد بود. ولي اميدوارم كه هر سه امتياز بازي از آن استقلال باشد .

 

استقلال واقعي را از هفته دهم بايدديد

رحمتي گفت: تيم ما هنوز روي غلتك نيفتاده است و استقلال واقعي را از هفته دهم به بعد خواهيم ديد.

ما تازه از هفته آينده كرار و زندي را در كنار خود خواهيم داشت. خسرو حيدري از قبل به جمع ما اضافه شده و اين تيم براي كامل شدن نياز به زمان دارد.

 

همه بازيكنان زحمت كشيدند

وي در باره بهترين بازيكن استقلال در سه هفته گذشته گفت:همه بچه ها زحمت كشيدند كه ما در سه بازي، دو پيروزي به دست آورده ايم. نمي توان با معرفي كردن يك نفر زحمت بقيه را كمرنگ جلوه داد.

 

تيم پرسپوليس نياز به زمان دارد

دروازه بان استقلال گفت: هر تيم در طول فصل يك دوره نشيب دارد و پرسپوليس اين دوره را در اين برهه سپري ميكند و به نظر من به زودي به جمع مدعيان اضافه خواهد شد. مسلما پرسپوليس نيز براي تيم شدن به زمان و آرامش نياز دارد.

 

حقيقي نقشي در ناكامي پرسپوليس نداشت

وي گفت:عليرضا حقيقي نه تنها نقشي در ناكامي هاي پرسپوليس نداشت بلكه بعضا توپ هاي خوبي را نيز گرفت. رحمتي گفت:حقيقي حالا ديگر يك دروازه بان جوان نيست و با لحاظ سالها بازي در پرسپوليس يكي از اركان اين تيم به شمار مي رود و مي تواند و بايد نقش چشمگيري در موفقيت هاي پرسپوليس ايفا كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)