مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق بشیکتاش از مدافع پرسپولیس حمایت کرد و گفت: با شناختی که از او دارم این حرکت را عمدی انجام نداده است.

 

مصطفی دنیزلی که خاطره بازی های هجومی تیمش هنوز از ذهن هواداران پرسپولیس پاک نشده این روزها مدام ناچار است در خصوص وضعیت این تیم پاسخگوی رسانه های کشورش باشد.

در حالی که دنیزلی همچنان مذاکرات خود را با باشگاه پرسپولیس برای قبول هدایت این تیم ادامه می دهد، شبکه تلویزیونی NTV ترکیه روز گذشته در برنامه ای ویژه به بررسی حرکت غیر اخلاقی دو بازیکن این تیم در جریان بازی با داماش گیلان پرداخت.

 

مصطفی دنیزلی در گفت و گوی تلفنی با این شبکه تلویزیونی گفت: در حال حاضر در اتومبیلم هستم و با وجود اینکه شما بارها این صحنه را نشان دادید موفق به دیدن آن نشدم اما با شناختی که از محمد نصرتی دارم با اطمینان می گویم او این حرکت را عمدا انجام نداده است.

 

وی افزود: نصرتی پس خوبی است و ممکن است گذر زمان کمی او را تغییر داشته باشد اما باز هم تاکید می کنم او چنین اخلاقی ندارد که این حرکت زننده را عمدا انجام داده باشد.

 

دنیزلی در گفت و گو با NTV در خصوص شیث رضایی گفت: وقتی مربی پرسپولیس بودم شیث رضایی همین حرکت را با علی دایی که خاطرم نیست آن زمان در چه تیمی بازی می کرد انجام داد. او سابقه چنین رفتارهایی را دارد. دنیزلی بعد از نقل این خاطره مشغول خندیدن شد و از شماره 13 سرخ ها حمایت نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)