پرسپولیس نیوز : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز بیشتر مرور تاکتیک‌های تهاجمی بود.

تمرین پرسپولیس امروز از ساعت 15 و 13 دقیقه آغاز شد و بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌ کارهای تاکتیکی را زیر نظر حسین عبدی آغاز کردند. در این بخش از تمرین حمید درخشان نظاره‌گر تمرین بود و حسین عبدی تذکرات فنی و تاکتیکی را به بازیکنان می‌داد.

* قسمت عمده تمرین پرسپولیس اختصاص به سانتر از جناحین و ضربه سر و شوت به دروازه بود. در این بخش اگر مهاجمی نمی‌توانست از موقعیت گلزنی خود استفاده کند به دستور مربیان باید چند شنا می‌رفت و مربیان پرسپولیس به این ترتیب مهاجمین گل‌نزن را تنبیه می‌کردند.

* در بخش دیگری از تمرین چند بازیکن تمرین پنالتی کردند و سوشا مکانی هم بین پنالتی‌زنان بود.

* در بخش دیگری از تمرین بازیکنان به دو گروه سبز و مشکی تقسیم شدند و فوتبال یک گله انجام دادند.

* رضا نوروزی مهاجم مصدوم پرسپولیس امروز نیز همراه سایر بازیکنان تمرین می‌کرد.

* پیام صادقیان با تیم تمرین می‌کند اما از ترکیب قرار داده شده در تمرین این طور به نظر می‌رسد در بازی آینده در ترکیب اصلی حضور ندارد.

* حدود 30 هوادار هم آرام و بی‌صدا تمرینات را نظاره می‌کنند.

* تادو، گابریل دو بازیکن برزیلی پرسپولیس در تمرین حضور ندارند و ظاهرا برای دریافت مطالبات‌شان به باشگاه رفتند.

* در حالی که گفته می‌شد احتمال دارد محمدحسین نژادفلاح در تمرین پرسپولیس حاضر شود این مدیر امروز به تمرین پرسپولیس نیامد.

* محمود خوردبین در اواسط تمرین از ورزشگاه درفشی‌فر رفت.

* امید عالیشاه در تمرین دچار مصدومیت جزئی شد و چند دقیقه‌ای پزشکان مشغول مداوای او شدند.

 

هادی نوروزی در اواخر تمرین پرسپولیس پس از برخورد با محسن بنگر دچار مصدومیت شدیدی شد به طوری که نتوانست به تمرین ادامه دهد و او را به رختکن بردند.

* در اواخر تمرین تماشاگران حمید درخشان، امامی‌فر و عبدی و برخی بازیکنان را تشویق کردند.

* محسن بنگر محروم است و در بازی پنجشنبه پرسپولیس حضور نخواهد داشت.

* احمد نورالهی یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس است که امروز در تمرین حضور ندارد.

* هادی نوروزی در اواخر تمرین دچار مصدومیت شد و نتوانست به تمرین ادامه دهد.

* در آخر تمرین حمید درخشان با مهاجمان پرسپولیس یعنی مهدی دغاغله، امید عالیشاه و علیپور به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*خبرنگاران برای برگزاری جشن تولد مهدی نفر خبرنگار فقید  که امروز 34 ساله می‌شود از محمد نوری هم قرار است دعوت کنند تا در این مراسم حاضر شود.

 

یکی از خبرنگاران به مناسبت تولد 34 سالگی مرحوم مهدی نفر کیکی را به محل تمرین پرسپولیس آورد و یاد و خاطره خبرنگار فقید را زنده نگه داشت.

 

صالح رحیمی یکی از خبرنگاران حوزه پرسپولیس امروز یک کیک با شمع 34 خرید و به محل تمرین پرسپولیس آورد و یاد و خاطره مهدی نفر خبرنگار فقید حوزه پرسپولیس را گرامی داشت. امروز روز تولد 34 سالگی مهدی نفر   است که در تصادف رانندگی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

* حمید درخشان با تاخیری 15 دقیقه‌ای به محل تمرین آمد و پس از حضورش در تمرین با حسین عبدی مشغول صحبت در گوشه‌ای از زمین است.

* گابریل و تادو دو بازیکن برزیلی پرسپولیس در تمرین امروز حضور ندارند و ظاهرا برای دریافت مطالباتشان به باشگاه پرسپولیس مراجعه کردند.

* حمید درخشان در شروع تمرین کمتر به تمرین بازیکنان توجه داشت و بیشتر مشغول صحبت با حسین عبدی دستیار خود است و بازیکنان زیر نظر امامی‌فر تمرینات خود را آغاز کردند.

 

موگویی مدیر مجموعه ورزشی درفشی‌فر در پایان تمرین پرسپولیس خبرنگاران را از مجموعه درفشی فر اخراج کرد و به آنها اجازه نداد که مراسم مختصر جشن تولد مهدی نفر خبرنگار فقید حوزه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شود.

این در حالی است که مهدی نفر یکی از فعال‌ترین خبرنگاران حوزه پرسپولیس بود اما رفتار بی‌ادبانه مدیر مجموعه ورزشی با خبرنگاران مانع از برگزاری یک مراسم کوچک 5 دقیقه‌ای در این ورزشگاه شد. قرار بود در این مراسم محمد نوری در تمرین حاضر شود. اما وقتی خبرنگاران رفتار ناپسند مدیر مجموعه را دیدند از محل اسکان خبرنگاران بیرون آمدند تا بیرون از مجموعه جشن تولد مهدی نفر را بگیرند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)