حواشی نیمه دوم پرسپولیس – الوحده/ حنجره لیدر پرسپولیس پاره شد

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در دومین مسابقه اش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات متوقف شد.

عليرضا حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس پس از پايان بازي برابر الوحده امارات و كسب نتيجه تساوي يك بر يك برابر اين تيم به سمت دروازه‌بان الوحده هجوم برد.

* با وجود اينكه پرسپوليس در ورزشگاه آزادي برابر الوحده متوقف شده بود اما تماشاگران علي دايي را به شدت تشويق كردند. چند بازيكن پرسپوليس پس از سوت پايان بازي روي زمين افتادند و توان بلند شدن و رفتن به رختكن را نداشتند.

 

*‌ تماشاگران نسبت به قضاوت داور معترض بودند و با شعارهايي اين اعتراض را نشان دادند.

 

 

* تماشاگران اماراتي قصد ورود به زمين را داشتند كه اين امر با ممانعت مأموران نيروي انتظامي مواجه شد و آنها از اين امر بسيار خشمگين شدند و قصد ورود به زمين را داشتند.

* ناظر عربستاني در برخورد با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه برخورد نامناسبي داشت و بر سر آنها فرياد كشيد. او حتي كارت خبري برخي از خبرنگاران صدا و سيما را گرفت و پس از 10 دقيقه صحبت با او اين كارت‌ها پس گرفته شد.

 

 

 

 

 

علي سعيدلو از ابتداي نيمه دوم در ورزشگاه آزادي حضور داشت و ديدار پرسپوليس و الوحده از نزديك تماشا كرد.

* علي كفاشيان، عزيزمحمدي، نبي، مانوسي فر در جايگاه ويژه حضور داشتند.

* ميناوند و سعيد كميل از جمله افراد ديگري بودند كه در ورزشگاه حضور داشتند.

* وقتي داور در صحنه اي براي پرسپوليس خطاي پنالتي نگرفت علي دايي كنار خط اعتراض شديدي به داور كرد. هواداران پرسپوليس هم به شدت عليه داور شعار دادند.

 

در صحنه اي از بازي كه عليرضا نورمحمدي اشتباه فاحشي داشت و نزديك بود اين تيم گل دوم را دريافت كند، شماري از هواداران اين تيم در روبروي جايگاه عليه وي شعار دادند.

* در ابتداي نيمه دوم ابراهيم شكوري با سرمربي الوحده درگيري لفظي پيدا كرد.

* اشتباه سامان آقازماني در جريان مسابقه باعث شد سپهر حيدري بر سر او فرياد بلندي بزند.

* در يك صحنه كه داور به نفع پرسپوليس خطايي اعلام نكرد هواداران اين تيم عليه داور شعار دادند و گفتند ” واي به حال داور اگر پرسپوليس ببازد. “

* تماشاگران پرسپوليس وقتي توپ زير پاي بازيكنان الوحده قرار مي گيرد سوت مي زنند.

* در جريان بازي دروازه بان الوحده كه بارها به دليل وقت كشي مورد اعتراض هواداران پرسپوليس قرار گرفت مصدوم شد اما داور به پزشك تيم اماراتي اجازه حضور در زمين را نمي داد و سر انجام پس از چند دقيقه معطلي اين اجازه به پزشك الوحده داده شد تا در زمين حضور پيدا كند. به دليل اجازه دير هنگام داور مسئولان الوحده به داور چهارم به شدت معترض شدند.

* در دقيقه 78 بازي شماري از هواداران پرسپوليس آرفي را تشويق كردند.

* مازيار زارع به دليل اين كه داور به سود پرسپوليس خطا نمي گيرد، به سر و صورت خودش مي زند.

 

در جريان بازي و در نيمه دوم هواداران پرسپوليس دو عدد فشفشه را به كنار زمين انداختند. اين مسئله باعث شد ناظر ديدار دستور به توقف بازي دهد. در اين هنگام غلامرضا رضايي و مازيار زارع براي خاموش كردن فشفشه از زمين خارج شدند و اين ماده محترقه را خاموش كردند.

از سوي ديگر ماموران حاضر در ورزشگاه دو هوادار پرسپوليس را به دليل پرتاب مواد محترقه دستگير كردند.

حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس در بين دو نيمه دقايقي با هواداران پرسپوليس صحبت كرد و به آنها اعلام كرد نگران نتيجه نباشند و تا دقيقه 90 تيم محبوب خود را تشويق كنند.

*كاشاني، تابلو فرشي با آيه‌هاي قرآني را به رئيس باشگاه الوحده امارات تقديم كرد. كاشاني چند دقيقه‌اي با وي صحبت كرد.

عزيزمحمدي، رئيس سازمان ليگ نيز با رئيس باشگاه الوحده گفت‌وگو كرد.

*مجتبي زارع و اميرحسين فشنگچي در بين دو نيمه خود را گرم كردند.

*ناظر AFC از جايگاه ويژه تماشاگران و VIP ورزشگاه آزادي بازديد كرد.

 

* در اواسط نیمه اول پس ار گرفتگی صدای اسماعیل بیگی لیدر جایگاه روبرو  بعد از گذشت دقایقی دکترمجید مختاری او را تا اورژانس مستقر در ورزشگاه همراهی می کند و پزشک اورژانس نیز برای رفع تورم تارهای صوتی آمپول dexametahasone را در رگ وی تزریق می کنند و بعد از گذشت نیم ساعت و باز نشدن صدا متوجه پارگی جدی تارهای صوتی وی می شوند. پس از این اتفاق حبیب کاشانی  می خواهد تا با یکی از جراحان متخصص حلق هماهنگ کنند وی روز پس از آن با معاینه نیاز به عمل حراحی تشخیص داده نشده و با درمان قابل بهبود است. اتفاق مشابه برای لیدر باشگاه نساجی باعث شد وی تا دو سال نتواند صحبت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)