مرجع خبری پرسپولیس: سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی بیانه ای تمام سایت های هواداران پرسپولیس از جمله مرجع خبری پرسپولیس را متهم به انتشار اخبار غیرواقعی کرد.
 
به گزارش مرجع خبری در متن این بیانیه آمده است:
 
“باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای اعلام کرد هیچ سایت دیگری غیر از سایت اختصاصی خود ندارد.
                       به دنبال اظهار نظرهای خلاف واقع و سوء استفاده های که در این چند وقت اخیر شده است باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای اعلام کرد که این باشگاه مردمی غیر از سایت اختصاصی خود هیچ سایت دیگری نداشته و سایت‌های که با عناوینی مانند مرجع خبری پرسپولیس، کانون هواداران پرسپولیس و نام‌های دیگر که نشان از وابستگی به باشگاه پرسپولیس دارد فعالیت می‌کنند، به باشگاه وابسته نبوده و در بسیاری موارد اخبار و نقل قول‌های که در این سایت‌ها عنوان می شود مورد انتقاد جدی باشگاه نیز می‌باشد.
لذا تاکید می‌شود تنها مرجع رسمی خبری باشگاه پرسپولیس سایت اختصاصی باشگاه بوده و سایر پایگاه‌های خبری که معمولاً پایگاه‌های هستند که اخبار خود را از سایت‌های دیگر تامین می‌کنند به باشگاه پرسپولیس هیچ ارتباطی نداشته و به هیچ وجه مورد تائید باشگاه نیستند.”
 
سایت باشگاه پرسپولیس درحالی این بیانیه را منتشر کرده است که به ضعف های خود در امر اطلاع رسانی باشگاه پرسپولیس اشراف ندارد. سوال اساسی این جاست اگر این سایت نیاز هواداران پرسپولیس را درخصوص دسترسی سریع و کامل به اخبار این باشگاه فراهم کرده بود چه نیازی به حضور هواداران در سایت های دیگر و به طبع آن تکذیب وابستگی این سایت ها به باشگاه پرسپولیس بود؟
 
زمانی که سایت رسمی باشگاه هرچند روز یک بار به خواب زمستانی رفته و تنها زمانی که جنگ های مدیریتی همچون صادر کردن بیانه های متعدد در ماجرای “علی کریمی” کاملا فعال می شود، هوادار پرسپولیس باید به دنبال نیاز خود باشد یا نیاز باشگاه به صدور بیانیه؟
 
بسیاری از خبرهای باشگاه پرسپولیس از جمله مصاحبه های مهم آقای انصاری فرد و یا عقد قرارداد با زلاتکو کرانیکار ابتدا در رسانه های دیگر مطرح شده و سایت رسمی پس از چندین ساعت و یا چند روز به یاد این اخبار افتاده است. شاهد زنده همین امروز که سایت باشگاه تنها دو خبر در خصوص هوارملامحمد و دیگری تمرین پرسپولیس داشته اما مرجع خبری در چندین مصاحبه با آقای انصاری فرد بسیاری مسائل از جمله وضعیت اسپانسر ، برنامه های مدیریت برای فصل جدید، دلایل جدایی کریمی، شایعه جایگزینی کاشانی یا فرخزادی و همچنین قرارداد یک میلیاردی کرانیکار و غیره را به وسیله آن شفاف سازی کرده است.
 
سوال دیگر اینکه زمانی که سایتی کاملا از سوی هواداران و برای هواداران با هزینه شخصی و بدون هیچ چشم داشت و یا هدفی شبانه روز در خدمت هواداران پرسپولیس است چه مسئله ای باعث می شود که باشگاهی بزرگ چون پرسپولیس خودش را بری و جدا از این سایت ها معرفی کند؟ به راستی شأن باشگاه 30 میلیونی پرسپولیس چنین است؟
 
به جز اینکه ممکن است برخی خبرها به مذاق و یا جهت مورد نظر آنان خوش نیاید؟ در تمام جهان سایت های هواداری برای باشگاه های ورزشی فعالیت می کنند و هیچ منافاتی با سایت های رسمی فدراسیون ها و باشگاه ها  ندارند و این منابع ،  منبع تامین خبرهای سری و محدودی می باشند که از دسترس رسانه های خارج از مجموعه دور است اما متاسفانه سایت رسمی باشگاه پرسپولیس رسالت اصلی خویش را فراموش کرده و به مقابله با سایت های موازی رو آورده است.
 
مگر ریاست جمهوری اسلامی ایران اخبار مهم هیئت دولت را از طریق وبلاگ و یا وبسایت دولت منتشر می کنند  یا در ابتدا این گزارش ها در صداوسیما و خبرگزاری ها مطرح می شود؟
 
در مواقعی همچون قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا که مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی است و صداوسیما ویژه برنامه های خاص خود را دارد و خبری از خبرورزشی نیست و تمام خبرگزاری های دولتی و خصوصی و همچنین سایت رسمی باشگاه به تعطیلات رفته اند، مرجع خبری جزئیات کامل چگونگی قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و اخبار مربوط به آن را بدون تعطیلی منتشر می کند، و یا در خصوص مساله کریمی که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس فقط مشغول تنظیم و ارسال بییانیه بر ضد مدیربرنامه های کریمی بود تا آخرین لحظات شب لحظه به لحظه دقیق ترین و صحیح ترین خبرها و گزارش ها از روند مذاکرات را بدون هیچ گونه جهت دهی و یا حمایت منتشر کرد،  این مساله چه ضرر یا خطری برای هوادار پرسپولیس دارد؟ یا اینکه ضرر اصلی چیز دیگری است.
 
مرجع خبری پرسپولیس بدون هیچ گونه هدف و وابستگی و کاملا به صورت شخصی و هوادارای، با کمال افتخار شب و روز و سال به سال در حال خدمت صادقانه و بدون تعطیلی به هواداران پرسپولیس است و نه از جناحی پشتیبانی می شود و نه مانند برخی لیدرها از برخی بزرگان خط می گیرد که شایسته ی چنین حملاتی به جای حمایت و پر و بال دادن باشد.
حسن مهدوی.مدیریت مرجع خبری پرسپولیس
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)