هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: اصلا دنبال گرفتن انتقام از استقلال نبودم.

به گزارش اوج ، علی حمودی درخصوص دیدار مقابل استقلال اظهارداشت: خوشحال هستم اما خوشحالی من کاملا طبیعی است. اصلا مقابل استقلال قصد عقده گشایی نداشتم و نمی خواستم انتقام بگیرم اما طبیعی بود که بخواهم از برد تیمم خوشحال باشم.

وی ادامه داد: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. دو تیم موقعیتهای زیادی داشتند اما بازیکنان ما باهوش تر عمل کردند و توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. از اول بازی شروع خوبی داشتیم و بدون توجه به جو ورزشگاه کار خودمان را انجام دادیم. استقلال هم خوب کار کرداما در مجموع 3 امتیاز حق استقلال بود.

حمودی درباره برخورد هواداران استقلال با خودش و جباری افزود: اصلا انتظار چنین برخوردی را از هواداران استقلال نداشتم. مگر من و جباری چه بدی به استقلال کردیم؟ جالب بود که در این بازی به من بیشتر از جباری توهین شد و باید بگویم واقعا دست هواداران استقلال درد نکند که ما را مورد لطف قرار دادند.

وی درخصوص اینکه استقلال را چطور تیمی دیده است؟ گفت: استقلال از این بهتر می شود. هنوز بازیکنان جدید در این تیم جا نیفتاده اند و رفته رفته شرایط استقلال بهتر خواهد شد. من برای تیم سابقم آرزوی موفقیت می کنم.
حمودی خاطرنشان کرد: سپاهان با یکی دو برد مدعی قهرمانی نمی شود. شرایط سپاهان خوب است اما ما باید به همین روند ادامه دهیم تا مدعی شویم وگرنه با یکی دو برد که اتفاقی نمی افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)