بازیکن سابق استقلال گفت: به خاطر پول از این تیم جدا نشدم.

علی حمودی درباره اظهارات معاون باشگاه استقلال مبنی بر اینکه او 500 میلیون تومان پول نقد از باشگاه می خواسته، به اوج نیوز گفت:  من 200 میلیون تومان از استقلال می خواستم و با این رقم، درخواست نیم میلیاردی کردم. به نظرم درست نیست که حرفهای بین من و آقای امیری رسانه ای شود چون من هم حرفهای زیادی برای گفتن دارم اما به احترام استقلال، سکوت می کنم.

حمودی ادامه داد: متاسفانه طی این مدت خیلی ها مرا پولکی خطاب کردند و گفتند حمودی بی غیرت است اما هیچ کدام از این صحبتها درست نیست. من فقط  20 درصد از قرارداد فصل گذشته ام را گرفته بودم و به من حق بدهید که روی یکسری مسائل حساس باشم. مطمئن باشید من به خاطر پول از استقلال جدا نشدم اما چیزهایی دیدم که حس کردم در این تیم نمانم، بهتر است. این را به خود امیری هم گفتم.

بازیکن جدید سپاهان درباره اینکه امیری گفته او بیشتر از یک میلیارد تومان از سپاهان گرفته، تصریح کرد: آقایان به جای اینکه به رقم قرارداد بازیکن یک تیم دیگر اشاره کنند بهتر است رقم قراداد بازیکنان تیم خودشان را رسانه ای کنند. مطمئن باشید ملی پوشان استقلال با رقم قابل توجهی حاضر به ماندن در این تیم شده اند. همانطور که گفتم من هم حرف زیاد دارم اما بهتر است یکسری حرفها رسانه ای نشود.

حمودی درباره دلیل اصلی جدایی اش از استقلال گفت: خیلی ها فکر می کنند برای استقلال کلاس گذاشته ام در حالیکه اصلا چنین چیزی نیست. من رفته بودم باشگاه که قرارداد ببندم اما برخورد بسیار بدی با من شد و به مدیر برنامه هایم اجازه حضور در جلسه را ندادند و گرنه من همه چیز را با امیری تمام کرده بودم.

بازیکن سپاهان درباره اینکه با اضافه شدن مجتبی جباری، قهرمان جام حذفی تبدیل به یک تیم  فوق کهکشانی شده، اعلام کرد: مجتبی بازیکن بزرگی است و قطعا می تواند به تیم کمک کند. اما فقط گرفتن بازیکن برای موفقیت یک تیم کافی نیست و این بازیکنان باید با هم هماهنگ شوند.

حمودی با بیان اینکه نگران بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی نیست، گفت: من مشکلی با هواداران استقلال ندارم و دوست دارم این تیم موفق شود. آن بازی هم تنها 90 دقیقه است و قرار نیست کسی در آن بازی مرا بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)