دست روي هر بازيكني مي‌گذاريم، رقم‌هاي عجيبي مي‌شنويم
مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي گفت: رقم‌هايي كه بازيكنان به پرسپوليس پيشنهاد مي‌دهند، ‌بسيار عجيب است و در بعضي مواقع به يك ميليارد هم مي‌رسد.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از نخستين تمرين اين تيم كه در مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد، درباره اين تمرين اظهار كرد: ما احتياج داشتيم كه هر چه زودتر كار خود را آغاز كنيم و با اين كه هنوز تيم ما كامل نيست، اما تصميم گرفتيم تمرين اول را برگزار كنيم. امروز يكسري آيتم‌ها براي ارزشيابي آمادگي جسماني بازيكنان در نظر گرفته بوديم كه طبق نتايج آن بتوانيم براي روزهاي آينده برنامه‌ريزي كنيم.

 

استيلي ادامه داد: در مجموع تمرين خوبي بود، فردا كارمان را در زمين شروع مي‌كنيم. مهم اين است كه ما بر روي مسايل اخلاقي و انضباطي تاكيد زيادي داريم.

 

وي با انتقاد از رقم هاي بالايي كه برخي بازيكنان براي آمدن به پرسپوليس تعيين كرده‌اند، گفت: متاسفانه ما به دنبال هر كسي مي‌رويم، رقم‌هاي عجيبي مي‌شنويم كه به يك ميليارد تومان مي‌رسد و اين موضوع اصلا با فوتبال ما نمي‌خواند. اين در حالي است كه يكسري بازيكنان ما مثل علي كريمي سفيد امضا مي‌كنند يا عليرضا حقيقي سقف قرار داد را رعايت مي‌كند. مطمئنا ما كساني را مي‌خواهيم كه پرسپوليس را دوست داشته باشند، نه اين كه به خاطر پول به پرسپوليس بيايند.

 

وي افزود: آمدن به تيم بزرگي مثل پرسپوليس كه اين همه هوادار دارد، مطمئنا هزينه‌هايي هم دارد كه وقتي يك بازيكن به پرسپوليس مي‌آيد، بايد آن هزينه‌ها را قبول كند اما از سوي ديگر موفقيت‌هايي براي او به دنبال خواهد داشت و مي‌تواند به خيلي چيزها برسد. البته من با بازيكني مذاكره نكردم، ‌اما باشگاه به من گفته رقمهايي كه بازيكنان اعلام مي‌كنند بسيار بالا بوده و براي باشگاه سخت است كه بتواند آن‌ها را به خدمت بگيرد.

 

استيلي در پاسخ به اين سوال كه آيا كريم انصاري فرد و مهرداد اولادي هم همين وضعيت را داشتند، گفت: من اسم بازيكني را نمي‌آورم، اما ما در چند روز گذشته با اكثر بازيكناني كه صحبت كرده‌ايم رقم بالايي را گفته‌اند. مطمئن باشيد من بازيكني را مي‌گيرم كه اين تيم را دوست داشته باشد و از خيلي چيزها براي پرسپوليس بگذرد. به هر حال اين هواداران سرمايه‌هاي پرسپوليس هستند كه هر بازيكني بايد به عشق آن‌ها بازي كند.

 

حميد استيلي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكنان خارجي پرسپوليس در اين تيم مي‌مانند؟ گفت: همه اين بازيكنان، بازيكنان خوبي هستند، اما هيچ كدام در ليست ما نيستند. شايد اگر به باشگاه‌هاي ديگر بروند، شرايط بهتري داشته باشند، اما شرايط تيم ما اقتضا نمي‌كند كه آن‌ها را نگه داريم.

 

سرمربي پرسپوليس با بيان اين كه رقم بازيكنان نسبت به فصل قبل خيلي بيشتر شده، گفت: امسال با سال گذشته خيلي تفاوت كرده و پارسال اصلا رقم‌ها ميلياردي نبود، متاسفانه يكسري بازيكنان ملاكشان پول است و همه چيز را با پول مي‌سنجنند و بايد نظارتي روي اين موضوع باشد. ما در باشگاه پرسپوليس همه چيز را به طور شفاف با مردم در ميان مي‌گذاريم.

 

استيلي در پاسخ به اين سوال كه اگر بازيكناني كه مي‌خواهيد به خاطر رقم بالايشان به پرسپوليس نيايند، ضرر نمي‌كنيد؟ گفت: 100 درصد كار ما سخت خواهد شد، اما باشگاه هم قوانين خاص خودش را دارد. ما يكسري بازيكنان را مد نظر داريم و در صورتي كه نتوانستيم آن‌ها را جذب كنيم،‌ از چهار گزينه خارجي كه مد نظر داريم استفاده خواهيم كرد.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا تعداد دستياران شما زياد نشده‌؟ گفت: نه. اصلا زياد نيست. قرار نيست همه آن‌ها روي نيمكت بنشينند و براي تيم بزرگي مانند پرسپوليس هم اين تعداد دستيار كم است و آن‌ها در كميته فني هستند و در طول فصل به ما كمك مي‌كنند.

 

استيلي درباره آخرين وضعيت حسين عبدي در پرسپوليس گفت: ديروز با عبدي جلسه داشتم. البته او نگفت كه مي‌خواهد دستيار اول در پرسپوليس باشد. هنوز وضعيت او مشخص نيست.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)