پرسپولیس نیوز : حمید درخشان که خود از موافقان واگذاری پرسپولیس است، جلسه امیررضا خادم با پیشکسوتان این باشگاه را مثبت ارزیابی کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در این رابطه اظهار کرد: جلسه بسیارخوبی بود، خادم نظرات و تجربیات پیشکسوتان و استخوان خردکرده‌های پرسپولیس را که در زمان خود بازیکنان بزرگ و اثر گذار برای این باشگاه مردمی بوده اند را به دقت شنید.

وی ادامه داد: در نهایت حاضران در این نشست به این جمع بندی مهم دست یافتند که این باشگاه را نمی توان به راحتی واگذار کرد و این موضوع باید از ابعاد مختلف از جمله اینکه در چه شرایط و به چه کسانی واگذار شود، مورد بررسی قرار بگیرد.

حمید درخشان گفت: واقعیت این است که باشگاه پرسپولیش یک باشگاه معمولی نیست که بخواهیم چوب حراج به آن بزنیم تا مشکلاتش برطرف شود بلکه باید دراین خصوص دور اندیشی ها لازم صورت بگیرد تا در آینده دچار مشکلات بیشتری در خصوص این باشگاه نشویم.

وی در خصوص راهکارهای پیشنهادی دراین نشست گفت: ما پیشنهاد کردیم که برای واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس راهی را که کشورهای پیشرفته برای خصوصی سازی باشگاه هایشان در پیش گرفته اند اعمال کنند و آن هم به این شکل بوده که دولت وام های بلند مدتی را به کسانی که علاقمند به خرید این باشگاهها هستند بپردازد تا به آرامی این باشگاهها از دولتی بودن خارج شوند.

او که خود یکی از طرفداران واگذاری باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان است، اظهار کرد: از قدیم گفته اند چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است. قطعا بخش خصوصی به دنبال سودآوری است اما پیشسکوتان و کسانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده اند و جوانی خود را داده اند با اهداف دیگری مسوولیت این باشگاه را خواهند پذیرفت.

درخشان ادامه داد: به اعتقاد من اگر قرار است چنین اتفاقی روی بدهد دولت و مسوولان وزارت ورزش و جوانان باید نگاه ویژه ای به پیشکسوتان پرسپولیس داشته باشند واگر قرار است تسهیلاتی مهیا شود قطعا این قشر در اولویت خواهند بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)