مرجع خبری پرسپولیس : حمید درخشان در جمع خبرنگاران تبریزی سفره دلش را وا کرد و لب به اعتراض گشود.

 

به نقل از خبر  ، سرمربی شاهین که تیمش با  تراکتورسازی بازی دارد ، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: من خاطرات شیرینی از حضور فصل قبل در تبریز دارم. کاش می شد هنوز هم در کنارتان باشم. بازی با تراکتور با تماشاگر یا بدون تماشاگر سخت است.

بخصوص که این بار تیم تان نسبت به سال قبل ، تقویت شده و تغییرات زیادی را حتی در روی نیمکت هم دارد.

 

 

او درباره جدایی از شهرداری گفت: هنوز چند روز از شروع فصل نگذشته بود که دوستان در شهرداری سر میز مذاکره با مربی تیم قهرمان لیگ یعنی قلعه نویی نشستند و این نشان می داد که امسال می خواهند برای قهرمانی تیم ببندند. برای همین هم بود که تصمیم گرفتم من هم به عشق هواداران پرسپولیس در بازی انتخاب مربی این تیم شرکت کنم. ماجرا را با آقای سهرابی در میان گذاشتم و به پرسپولیس برنامه دادم. در همین بین هم بود که شهرداری مربی جدیدش را انتخاب کرد و دیگر امکان ادامه فعالیتم در تبریز نبود.

 

درخشان درباره شایعه پیشنهاد 700 میلیونی اش به شهرداری می گوید:« وقتی دیدم عزم شهرداری برای تیم خوب بستن جمع است ، من هم گفتم برای اینکه بهتر کار کنیم ، یناز به دستیار خارجی دارم. رقم پیشنهادی خودم و دستیار خارجی ام روی هم می شد 700 میلیون تومان. این فکر نکنم رقم زیادی باشد.

 

وی در خصوص پرسپولیس گفت: بحث پرسپولیس همیشه با همه تیم ها برایم فرق می کند و برای عشق به هواداران این تیم قبول کردم تا به باشگاه برنامه بدهم اما برنامه ریزی و نمایش انتخاب مربی شان کارشناسی نبود. آنها از قبل مربی شان را مشخص کرده بودند . آنها روی روابط مربی انتخاب کردند. کمیته کارشناسی هم به وظیفه اش عمل نکرد. من به عشق مردم برنامه کارشناسی دادم اما آنها برای کارشان برنامه دیگری داشتند.

 

درخشان در پایان  بحث حرف های پنجعلی درباره حق مربیگری در پرسپولیس ، می گوید: فکر کنم آقای پنجعلی دچار فراموشی شده است چون این دیگر اسنادش موجود است که هم قبل از پنجعلی به پرسپولیس رفتم و هم بیشتر از او در تیم بازی کردم. فکر کنم او یا تاریخ را عوض کرده و یا مشکل فراموشی پیدا کرده است.

 

گفتنی است پس از مسابقه برابر شاهین محمد پنجعلی گفته بود اگر قرار باشد بر اساس سابقه سرمربی انتخاب شود من باید سرمربی پرسپولیس می شدم نه حمید درخشان.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)