یکشنبه 6 اردیبهشت(00:51) 

مرجع خبری پرسپولیس: نخستين نشست خبري “افشين قطبي” معروف به امپراتور، که از سوي فدراسيون فوتبال به سرمربيگري تيم ملي فوتبال برگزيده شده، روز شنبه در فدراسيون فوتبال در حالي برگزار شد که قريب به اتفاق خبرنگاران از رخداد به وجود آمده براي فوتبال کشورشان، خوشحال بودند.  

حاشيه نگاري خبرنگاران از اين نشست حاکي از آن است که “افشين قطبي”‌ با مهارتي خاص زير فشار سووال پرتعداد انبوه خبرنگاران قرار نگرفت و آنها در سووالات پياپي خود او را به حاشيه نبردند.

اما مهمترين مساله اين نشست خبري صداي مسلسل گونه شاتر عکاسان رسانه هاي مختلف بود که در آخر صداي خبرنگاران را درآورد و عکاسان آنقدر شاتر زدند که قطبي نيز گفت متاسفم که صدايم بلندتر از اين نمي شود.
* افشين قطبي يک ضرب المثل انگليسي را به فارسي ترجمه کرد و گفت که آب از زير پل عبور مي کند و سپس خودش از بي مفهوم بودن آن خنديد.
وي خطاب به خبرنگاران گفت شما چه مي گوييد؟ که خبرنگاران پاسخ دادند آب رفته به جوي باز نمي گردد.
سرمربي تيم ملي با لبخند افزود: اين هم از دردسرهاي تغيير زبان.

* سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در مصاحبه امروز هيچ گاه عصباني نشد و به تک تک سووال خبرنگاران با حوصله پاسخ گفت.

* رييس روابط عمومي فدراسيون فوتبال و حاج باقر دوست صميمي سرمربي و به قول خبرنگاران ورزشي، مدير برنامه هاي قطبي، وي را در اين نشست همراهي کردند.

* افشين قطبي در اين مصاحبه بارها و بارها به دل بزرگ داشتن و گذشت و بخشش، تاکيد کرد.

* سرمربي تيم ملي خبرنگاران ايراني را يکي از با فهم ترين خبرنگاران دانست و گفت: همه چيز را به سرعت از فضاي مجازي پيدا مي کنند و آبروي ما را مي برند.

* در مصاحبه امروز، افشين قطبي از رييس سازمان ورزش، رييس فدراسيون فوتبال و رييس کميته تيم هاي ملي تشکر و تقدير کرد که در اين ميان خبرنگاران نام “عزيز الله محمدي”‌رييس سازمان ليگ را هم بردند که سبب خنده شد.

* يکي هواداران فوتبالي که مشخص نشد چگونه وارد نشست خبري شده بود با گرفتن ميکروفون از خبرنگاران، حمايت ليدرهاي استقلال و پرسپوليس را از سرمربي تيم ملي اعلام کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)