درخواست هوادار پرسپولیس از خبرنگاران با چشم گریان: با بی غیرت ها مصاحبه نکنید

مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس پس از سوت پایان بازی با الهلال توان ایستادن هم نداشتند و دقایق زیادی بعد از پایان مسابقه با چشمان اشک بار روی سکوها نشسته بودند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در شرایطی که مدیرعامل باشگاه الهلال گفته بود هواداران پرسپولیس به خاطر خوردن 8 گل در 2 مسابقه دست از حمایت از تیمشان خواهند کشید، 73 هزار هوادار قرمزپوش با حضور در ورزشگاه آزادی جواب محکمی به او دادند.

 

 

با این وجود اما از دقیقه 70 عده ای از هواداران در اعتراض به عملکرد سرخپوشان آرام آرام ورزشگاه را ترک کردند. از دقیقه 80 دو دستگی روی سکوها آغاز شد و عده ای از هواداران با «بی غیرت» خطار کردن بازیکنان اعتراضشان را نشان دادند.

 

در این بین اما مهرداد پولادی به خاطر بازی شجاعانه اش تشویق شد و البته آسمیر آودوکیچ و مهدی مهدوی کیا هم از گزند این شعارها در امان ماندند.

 

پس از آنکه داور مسابقه سوت پایان بازی را نواخت، عده ای از هواداران پرسپولیس توان ایستادن هم نداشتند و تا حدود 1 ساعت پس از پایان مسابقه روی سکوهای ورزشگاه یا مقابل درب های خروجی حضور داشتند.

 

هواداران پرسپولیس با سر دادن شعارهایی از یکدیگر خواستند دست از حمایت از سرخپوشان تا پایان فصل بردارند، در این بین دوربین های تلویزیونی به سراغ هواداران گریان پرسپولیس رفتند و پای درد و دل آن ها نشستند.

 

یکی از هواداران پرسپولیس در این ارتباط گفت: «ما بچه ارباب نیستیم، ما کارگریم با روزی 10 هزار تومان درآمد که همان را هم برای آمدن به ورزشگاه و حمایت از پرسپولیس هزینه می کنیم.»

 

در این بین اما اشک های یک هوادار کمی بالاتر از میکس زون توجهات را به خود جلب کرد، او با صورتی خیس از اشک، ملتسمانه از خبرنگاران می خواست با بازیکنان پرسپولیس مصاحبه نکنند: «با بی غیرت ها مصاحبه نکنید!»

 

حالا هوا کم کم به کلی تاریک می شود و مسئولان ورزشگاه در حال تخلیه سکوها هستند، درست در لحظاتی که علی کریمی مقابل خبرنگاران ایستاده تا یکی از مصاحبه های آتشینش را تکرار کند و هواداران تیمش را تهدید به جدایی؛ چند جوان شهرستانی با صدایی گرفته و بغضی فروخفته زیر اندازشان را جمع می کنند و با پاهایی که نای ایستادن هم ندارند، آرام آرام در سیاهی شب گم می شوند…!

 

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)