سکوبرت دروازه بان شد ، زرینه مهاجم!


مرجع خبری پرسپولیس : با تغییر ساعت تمرین، بازیکنان پرسپولیس از ساعت 11 صبح جمعه در مجموعه درفشی‌فر حضور یافتند تا تمرینات خود را در آستانه دیدار با سپاهان پیگیری کنند. این در حالی بود که کاشانی که به تازگی از مالزی بازگشته است، امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت.


* حذف عجیب ذوب آهن و به تبع آن، قرعه آسان استقلال در بازی‌های جام حذفی موضوع صحبت بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع تمرینات بود.

 

* علی دایی پس از گردم کردن با بازیکن‌ها صحبت کرد و راجع به مراحل مختلف تمرین توضیحاتی به بچه‌ها داد.

 

* 20 دقیقه از شروع تمرین گذشته بود که حبیب کاشانی به درفشی‌فر آمد. سرپرست باشگاه برای گفت‌وگو با کادر فنی و بازیکنان منتظر زمان استراحت شد.

 

 

* اشپیتیم آرفی که در بخشی از تمرینات، از ناحیه زانو احساس درد می‌کرد زیرنظر دکتر زرینه مداوا شد و به تمرین بازگشت.

 

 

* تشویق‌ها سر تمرین جمعه از خوردبین شروع شد. شعار مربوط به او، خوردبین اعتبار پرسپولیس بود. پس از سرپرست تیم فرصت به بازیکن‌ها و کادر فنی رسید. «مازیار بولدوزر» از جمله شعارهای جالب بود.

 

* در زمان استراحت، حبیب کاشانی گفت‌وگوی مفصلی با علی دایی داشت. سرپرست باشگاه پرسپولیس در عین حال با بازیکنان هم صحبت کرد اما برخورد کاشانی با سکوبرت تازه وارد از بقیه گرم‌تر بود.

 

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس آیتم جالبی را برگزار کردند که همراه با کری‌خوانی بود. یحیوی سانتر می‌کرد و یکی از دروازه‌بان‌ها درون دروازه می‌ایستاد، یکی مدافع می‌شد و یکی از بازیکنان نیز نقش مهاجم را داشت!

 

* در حاشیه تمرینات، سکوبرت، مدافع جدید پرسپولیس لحظاتی را درون دروازه ایستاد و زرینه پزشک تیم اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه کرد. سکوبرت البته نشان داد استعدادی در دروازه بانی ندارد!

 

* محمد پروین دیروز به درفشی‌فر آمد تا دیداری با هم‌تیمی‌هایش داشته باشد.

 

* بازیکنان پرسپولیس پس از پایان تمرینات برای شرکت در مراسم ختم مادربزرگ محمد نوری، راهی مسجد شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)