پرسپولیس نیوز :  مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس برای استقلالی‌ها کری‌ خواند.

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. شاگردان دایی امروز پس از دویدن و انجام حرکات کششی به حفظ توپ، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم زرد و نارنجی مشغول شدند.

* بهزاد غلامپور به صورت اختصاصی با دروازه‌بان‌ها تمرینات خاص و ویژه‌ای انجام داد.

 

ر کارهای تاکتیکی را با جدیت ویژه علی دایی پشت سر گذاشتند تا خود را برای بازی با نفت آماده کنند.

میهمان ویژه تمرین امروز حبیب کاشانی مدیرعامل اسبق سرخپوشان بود که با برخورد گرم دایی و بازیکنان مواجه شد، یک گروه فیلمبرداری نیز دقایقی در تمرین امروز با علی دایی و حبیب کاشانی در مورد خاطرات جنت‌آباد که قرار است در عید فطر از رسانه ملی پخش شود، گفت‌وگو کردند.

نوری و دغاغله در تمرین امروز به فیزیوتراپی پرداختند.

افشین پیروانی که در تمرین چند روز گذشته با لباس غیر ورزشی به تمرین آمده بود امروز بعد از ظهر لباس ورزشی را بر تن کرد و با سرخپوشان استارت زد.

* حبیب کاشانی که در تمرین سرخپوشان حضور یافته بود، پس از 70 دقیقه ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. نکته جالب اینجا بود که مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس هنگام خروج به هواداران عدد 6 را نشان داد و به این صورت برای استقلالی‌ها کری خواند.

 

 حبیب کاشانی در هنگام خروج از ورزشگاه با یک هوادار متعصب پرسپولیس مواجه شد و عکس یادگاری گرفت، این هوادار که عدد 6 را نشان می‌داد از کاشانی خواست تا او هم این عدد را نشان دهد که کاشانی نیز با نشان دادن عدد 6 ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. او درباره حضورش در تمرین گفت: من همیشه قبل از شروع فصل سری به تمرین پرسپولیس می‌زنم و با پرسپولیسی‌ها خوش و بش می‌کنم.

به همراه کاشانی، قائم مقام سابق باشگاه نیز حضور داشت.

در تمرین امروز علی دایی به مدت 10 دقیقه نیز با بازیکنان گفت‌وگو کرد.

* تعداد هوادار کمی به محل تمرین سرخپوشان آمده بود که در خصوص ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی با نفت، حضور افشین پیروانی و جذب مدافع تیم ملی کاستاریکا صحبت می‌کردند.

 

 اما سوال جالب هواداران در تمرین امروز از بازیکنان این بود که آیا قرارداد خلعتبری با سپاهان فقط یک میلیارد و 200 میلیون تومان است که بازیکنان پرسپولیس نیز از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کردند.

* از 2-3 روز آینده فروش الکترونیکی بلیت بازی پرسپولیس و نفت در ورزشگاه درفشی‌فر انجام می‌شود. این دیدار در چارچوب هفته اول لیگ برتر روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)