مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در چند صحنه به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کرد.

 

حمید استیلی پس از اینکه هدایت ممبینی داور مسابقه به رضا نورمحمدی کارت زرد نشان داد به این تصمیم به شدت معترض شد. محسن قهرمانی داور چهارم به سمت استیلی رفت و به وی تذکر داد اما بار دیگر سرمربی سرخپوشان به تصمیم ممبینی متعرض شد که این بار ممبینی به استیلی تذکر جدی داد.

* در یکی از صحنه‌های بازی درحالی که علی کریمی روی کیانوش رحمتی خطایی انجام داد، بازیکن استقلال درحال اعتراض به کمک داور مسابقه بود که علی کریمی به نشانه اعتراض حرکت رحمتی با دست راست به صورت بازیکن استقلال زد. این مسئله واکنش هواداران استقلال را در پی داشت و به شدت علیه وی شعا ردادند. فرهاد مجیدی که مقابل کریمی قرار گرفته بود از هواداران تیمش خواست که شعار ندهند.

* به هنگام ترک زمین توسط کریمی و حقیقی هواداران استقلال به علی کریمی شعار دادند “کریمی یادت باشه فرهاد سرورته”.

* پرویز مظلومی از دقیقه اول مسابقه کنار خط قرار داشت اما از طرف پرسپولیسی‌ها محسن عاشوری بود که بیشتر کنار خط قرار می‌گرفت.

* دستیاران کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در غیاب وی برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال در جریان مسابقه به طور مداوم با آرش برهانی صحبت می‌کرد و از او می‌خواست به عقب بازگردد.

* در یک صحنه میلاد میداودی که در آفساید قرار داشت به تصمیم داور معترض شد و همین مسئله باعث شد هواداران پرسپولیس علیه او شعار دهند اما علی کریمی از هواداران تیم خود خواست که شعار ندهند.

* ناظر فدراسیون قبل از شروع مسابقه نیمکت دو تیم را کنترل کرد.

* وقتی علی کریمی قصد داشت اولین ضربه کرنر پرسپولیس بزند، هواداران استقلال به وی واکنش منفی نشان دادند.

* در دقیقه ۱۸ بازی مجیدی توپ را با پشت پا به مدافع پرسپولیس داد تا ضربه اوج را بزند این حرکت مجیدی هواداران استقلال را به وجد آورد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)