مرجع خبری پرسپولیس : پس از تمام شدن بلیت‌های 5 هزار تومانی برخی افراد اقدام به فروش بلیت این دیدار به قیمت بالاتر کردند.

 

* بلیت فروشی این بازی که از ساعت 6:45 صبح آغاز شده همچنان ادامه دارد اما بلیت‌های جایگاه که 5 هزار تومانی است ساعت 11:30 به پایان رسید. این بلیت‌ها در دست برخی افراد در مقابل در غربی ورزشگاه آزادی دیده می‌شد و به قیمت 18 هزار تومان به فروش می‌رسید.

* باشگاه پرسپولیس با آوردن 4 کامیون که بر روی آن نوشته شده “توزیع اقلام فرهنگی توسط باشگاه پرسپولیس” نسبت به پخش آنها در بین هواداران اقدام کرده است.

در این بسته‌ها تغذیه و بروشوری درباره رعایت مسائل فرهنگی و اخلاقی در ورزشگاه دیده می‌شود. این اقلام توسط لیدرهای باشگاه پرسپولیس پخش می‌شود.

* هواداران برای تهیه غذا چندان دچار مشکل نیستند چون با مستقر شدن 4 بوفه در قسمت‌های درب غربی و شرقی نسبت به سرویس دهی به هواداران اقدام می‌شود. ناظرانی از سوی استادیوم ‌آزادی در کنار این بوفه‌ها دیده می‌شوند که نظارت بر قیمت‌ها و کنترل شرایط را برعهده دارند.

* با طنین انداز شدن اذان ظهر، در بیرون ورزشگاه برخی هواداران که از صبح زود به ورزشگاه آزادی آمده بودند و بر روی چمن‌ها در حال استراحت بودند به خواندن نماز بر روی پرچم‌های قرمز و آبی پرداختند.

* در دو تابلویی که بیرون ورزشگاه آزادی نصب شده عکسی از ناصر حجازی وجود دارد که بر روی آن صحبت‌های وی حک شده است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)