خبرگزاری پرسپولیس : عکس‌های علی کریمی با پیراهن شماره 8 بین تماشاگران پرسپولیسی پخش شد.

تیم ملی نوجوانان در حالی که برای تماشای دربی در ورزشگاه آزادی حضور دارند به علت نداشتن بلیت برای حضور در ورزشگاه و نشستن با مشکل روبرو هستند.

* «احترام به داور موجب تصمیم‌گیری عادلانه است» این شعاری است که به مراتب از طریق اسکوربورد ورزشگاه آزادی برای تماشاگران به نمایش در آمد.

* برخی از تماشاگران دو تیم نیز علیه یکدیگر به فحاشی پرداختند که روحانیونی که برای امر به معروف و نهی از منکر از سوی ستاد فرهنگی فدراسیون در ورزشگاه حضور یافته‌اند با این تماشاگران به صحبت پرداختند.

* عکس‌های علی کریمی با پیراهن شماره 8 بین تماشاگران پرسپولیسی پخش شد. گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس قرار است با عکس کریمی وارد زمین شوند.

* صدای بلند موزیک که از بلند‌گوهای ورزشگاه پخش می‌شود موجب اعتراض تماشاگران و خبرنگاران شده است که آنها را با مشکل مواجه ساخته است.

* جلسه کانون هواداران پرسپولیس نیز با لیدر‌ها روی سکوها برگزار شد.

* هواداران استقلال با کنایه به گل‌محمدی، حمید استیلی و علی دایی را تشویق کردند و علیه سرمربی پرسپولیس شعارهایی سر دادند.

* محمد رویانیان قرار بود امروز در برنامه زنده ورزش و مردم حاضر شود، اما با وجود اینکه از 3 روز قبل با وی برای حضور در این برنامه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود به ناگاه اعلام کرد امروز جلسه دارد و نمی‌تواند در این برنامه حاضر شود. دیگر میهمان برنامه امروز ورزش و مردم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بود که گفته می‌شود رویانیان برای رو در رو نشدن با وی در این برنامه حضور نیافته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)