مرجع خبری پرسپولیس : هواپیمای حامل سرخپوشان برای مسابقه یکشنبه با ذوب آهن، پس از تاخیر 120 دقیقه ای، ساعت 16:50 تهران را به مقصد اصفهان ترک کرد و بعد از 45 دقیقه پرواز، ساعت 17:35 در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس ساعاتی قبل از ورود این تیم به شهر اصفهان، در فرودگاه شهید بهشتی این شهر در انتظار نشستند.

تاخیر پرواز هواپیمای حامل سرخپوشان، هواداران این تیم را در فرودگاه اصفهان به انتظار نشاند.

هواپیمای حامل کاروان پرسپولیس ساعت 17:35 در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست و اعضای این تیم پس از ورود به سالن جدید فرودگاه این شهر، مورد استقبال قرار گرفتند.

هواداران پس از گرفتن عکس های یادگاری و امضا از بازیکنان و کادر فنی، آنها را تا اتوبوس این تیم، همراهی و پس از آن تا هتل عباسی مورد استقبال قرار دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد که شدت بارش برف و باران افزایش یافت.

دمای هوای شهر اصفهان 5 درجه بالای صفر اعلام شد و این در حالی بود که هوای برفی و بارانی این شهر بازی روز یکشنبه را مورد تهدید قرار می دهد.

گفتنی است؛ بارش شدید برف به گونه ای بود که انگار برای استقبال از سرخپوشان برای دقایقی، خودنمایی می کرد.

نکته جالب این بود که علی کریمی و مازیار زارع که با پرواز کاروان پرسپولیس راهی اصفهان نشده بودند زودتر از آنها به اصفهان رسیده بودند. کاپیتان به دلیل مشکل با سفر هوایی با اتومبیل شخصی سفر کرد.

برنامه کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بدلیل تاخیر دو ساعته پرواز، با مشکل مواجه و تغییر کرد.

طبق برنامه کادر فنی سرخپوشان، قرار بود کاروان پرسپولیس ساعت 14:50 عازم اصفهان شود و تمرین سبکی را ساعت 17 در این شهر برگزار کند.

تاخیر پرواز، خستگی مفرطی را برای بازیکنان در پی داشت و کادر فنی تصمیم گرفت این جلسه تمرینی را به ساعت 19:40 در هتل تغییر دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)