زمین فولادرشهر سفیدپوش شد

مرجع خبری پرسپولیس: دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان – پرسپولیس تهران در حالی تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد که بارش برف شهر اصفهان و منطقه فولادشهر را فرا گرفته است.

بارش باران که از صبح امروز در شهر اصفهان آغاز شده بود از ظهر امروز به برف تبدیل شد و هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان و علاقمندان به فوتبال را غافلگیر کرد.

بارندگی و هوای سرد شهر اصفهان باعث شده تا علاقمندان دو تیم استقبال چندانی از مسابقه نکنند و جایگاه های مختلف ورزشگاه پرنشود.

با این حال تعداد زیادی از هواداران دو تیم با چتر در ورزشگاه مستقر شده و از دقایقی پیش از آغاز مسابقه با سر دادن شعارهایی از تیم های محبوب خود حمایت می کنند.

کریم باقری کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار غایب خواهد بود اما محرم نویدکیا کاپیتان سپاهانی ها از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است.

زلاتکو کرانچار مثل دیدارهای گذشته تیمش بازهم تغییراتی را در ترکیب سرخپوشان ایجاد کرده است که حضور بادامکی و آقازمانی از ابتدا در ترکیب این تیم از جمله این تغییرات است.

 

 

به دنبال بارش هایی که از صبح امروز آغاز شده است، زمین چمن ورزشگاه فولادشهر سفیدپوش شد و کار را برای بازیکنان دو تیم سخت و دشوار کرد.

* قبل از شروع این دیدار باشگاه سپاهان از هادی عقیلی به خاطر قرار گرفتن در بین پنج بازیکن کاندیدای بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا تقدیر کرد.

* قبل از شروع این دیدار با پخش کلیپی از اسکوردبرد ورزشگاه فولادشهر بازیکنان سپاهان معرفی شدند.

* از سوی باشگاه سپاهان از کانون هواداران این باشگاه به خاطر انتخاب به عنوان بهترین کانون هواداران نیم فصل اول لیگ برتر تجلیل شد.

* فهرستی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفت اسامی و شماره برخی بازیکنان پرسپولیس را اشتباه زده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)