مرجع خبری پرسپولیس : آرفي: اگر بخواهند از پرسپوليس مي روم
اشپيتيم آرفي، مهاجم آلبانيايي پرسپوليس که با حرف و حديثهاي زيادي از پيام مشهد به اين تيم آمد، در بازي مقابل فولاد خوزستان هم نيمکت نشين بود و مقابل تيمي که مشتري پروپاقرص اوست، فرصت بازي پيدا نکرد.آرفي در تيم ته جدولي پيام مشهد خوش درخشيد و هواخواهان زيادي پيدا کرد به جمع سرخپوشان پيوست تا به همراه محسن خليلي خط حمله اين تيم را بيمه کنند، اما هيچ کدام از اين دو بازيکن چندان فرصت حضور در ميدان را پيدا نکرده اند.آرفي برخلاف بقيه نيمکت نشينان و سکونشين هاي پرسپوليس، علاقه اي به مصاحبه و حاشيه ندارد، اين در حالي است که بيشتر بازيکنان مثل خليلي، بادامکي، منصوري، محمد پروين و … نسبت به بازي نکردن خود معترضند.آرفي که ارتباط خود را با رسانه ها نسبت به گذشته کمترکرده است، وی گفت:
همه چيز در پرسپوليس روبه راه است و من هيچ مشکلي در اين تيم ندارم. نمي خواهم درباره نيمکت نشيني ام صحبت کنم. اين را ياد گرفته ام که هميشه به نظر سرمربي تيم احترام بگذارم، چون او مصالح تيم را بهتر از هرکس ديگري مي داند. شرايط بسيار خوبي دارم و هر وقت مربيان صلاح بدانند، به ميدان خواهم رفت. آرفي در خصوص پيشنهاد فولاد و حضورش در اين تيم هم حاضر به صحبت نمي شود: از اين موضوع اطلاعي ندارم. من بازيکن پرسپوليس هستم و در مورد من با مسؤولان باشگاه صحبت کنيد. اگر آنها بخواهند، مي مانم و اگر هم تصميم بگيرند که به فولاد بروم اين کار را انجام خواهم داد. علاقه اي به صحبت کردن در هيچ موردي و مصاحبه را ندارم.

کفاشيان در اصفهان: AFC درباره ورزشگاهها سختگير شده است
علي کفاشيان در آغاز دور جديد سفرهاي استاني اش به استان اصفهان رفت تا از امکانات و برنامه هاي فوتبال اين استان بازديد کند. کفاشيان پس از ديدار با شيران، مديرکل اداره تربيت بدني استان اصفهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: هدف من از سفرهاي استاني بررسي امکانات تمامي استانها و نظارت بر عملکرد هيأتهاي فوتبال است.
کفاشيان درباره عملکرد هيأت فوتبال استان اصفهان گفت: در سفرهاي استاني عملکرد هيأتها را مورد ارزيابي قرار مي دهيم و هر استاني که هيأتش عملکرد ايده آلي داشته باشد، براي ساير استانها الگوبرداري مي کنيم. رئيس فدراسيون فوتبال درباره نواقص ورزشگاه فولادشهر و قوانين جديد AFC و تأخير در افتتاح ورزشگاه نقش جهان گفت: همان طور که به باشگاههاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا ابلاغ کرده ايم AFC درباره ورزشگاهها سختگيرتر از گذشته شده و نواقص را قبول نمي کند. اگر ورزشگاه فولاد شهر استاندارد نباشد مورد موافقت قرار نمي گيرد و ذوب آهن و سپاهان از ميزباني محروم مي شوند که به نفع فوتبال ايران و اصفهان نيست. اميدوارم مسؤولان استان نواقص ورزشگاه فولادشهر را برطرف کنند و روند ساخت و ساز ورزشگاه نقش جهان هرچه زودتر به پايان برسد.
کفاشيان در پاسخ به پرسشي درباره پخش مستقيم رقابتهاي ليگ برتر فوتسال گفت: با صدا و سيما دراين باره مذاکره کرديم و قرار شده سازمان ليگ برتر فوتسال برنامه هاي ليگ را به صدا و سيما بدهد و رسانه ملي براي پخش مستقيم اين مسابقات برنامه ريزي کند.

تيم ملي فوتبال با اوکراين بازي نمي کند
مهدي تاج نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: براي بازي در روز 27 آبان که در داخل نيم فصل است، چندين گزينه اروپايي مطرح هستند که يکي از آنان تيم اوکراين بود.
در اين راستا، توافق نهايي منوط به عدم صعود تيم اوکراين به پلي آف مسابقات جام جهاني بود که با توجه به برد اين تيم در مقابل انگلستان در روز شنبه، به احتمال قوي، اوکراين به پلي اف جام جهاني صعود کرده و در همان تاريخ بايد بازي پلي آف را داشته باشد. از اين رو، از گزينه هاي طرف مذاکره حذف شد.

در مقابل ملوان ؛ ياري: استانداري براي ابومسلم پول خرج نمي کند
مديرعامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت: مديرعامل باشگاه من هستم و قاسمي ديگر بر نمي گردد.
محمد ياري اظهار داشت: فرصت يک ماهه قاسمي به بني اسد تمام شد و بني اسد هم با قاسمي تسويه حساب کرده و قرار بر اين شده که چکهاي تضميني او را به خودش برگرداند و قاسمي ديگر به ابومسلم برنمي گردد و مديرعامل باشگاه من هستم.
وي درمورد موضوع بازگشت يک هفته اي بني اسد به باشگاه ابومسلم، اظهار داشت: بني اسد استعفا داده و اين مسأله صحت ندارد و او تنها صاحب 17 درصد از سهام باشگاه است. در جلسه اي که به همراه هيأت مديره با استانداري انجام شد، توضيحات لازم ارائه گرديد و قرار است استانداري مسائل باشگاه ابومسلم را بررسي کند.
ياري شايعه پرداخت هزينه هاي مديران ابومسلم توسط استانداري و در اختيار گرفتن تيم توسط مديران استاني را تکذيب و عنوان کرد: استانداري هيچ وقت اين کار را نمي کند و در شرايط کنوني سهامداران براي باشگاه هزينه مي کنند.
وي درپاسخ به اين سؤال که وضعيت هدايت ابومسلم توسط حنطه به کجا رسيد، گفت: در ديدار با ملوان، جانداري و رهبر تيم را هدايت کردند و حنطه نيز آنها را راهنمايي کرد و از بازي بعدي ابومسلم، وي سرمربي خواهد بود و مدارک لازم براي نشستن او بر روي نيمکت ابومسلم فردا(امروز) خواهد رسيد.

قهرماني کتک خورد!
محسن قهرماني داور بازي فولاد خوزستان و پرسپوليس، ساعاتي پس از اين مسابقه مورد ضرب و شتم چند تماشاگر اهوازي قرار گرفت.به گزارش ايپنا، قهرماني در اين مسابقه از يک پنالتي تيم ميهمان گذشت که نارضايتي شديد هواداران پرسپوليس در ورزشگاه تختي را به همراه داشت. از همين رو هنگام بازگشت قهرماني که ساعت 23 يکشنبه شب بود چند تن از تماشاگران اهوازي در فرودگاه اين شهر با ديدن قهرماني به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار مي دهند. قابل توجه اينکه همزمان با اين اتفاق اعضاي تيم پرسپوليس و ليدرهاي اين تيم در فرودگاه بسر مي بردند و پس از جريان رخ داده قهرماني عقيده داشت که ليدرهاي پرسپوليس هم در هنگام درگيري وي را مورد ضرب و شتم قرار داده اند، از اين رو بعيد نيست قهرماني بخواهد از پرسپوليس به کميته انضباطي شکايت کند.

باشگاه پرسپوليس؛ هدايتي رضايتنامه کريمي را صادر کند
باشگاه پرسپوليس متذکر شده اگر حسين هدايتي مدعي است عاشق پرسپوليس و هوادارانش است بايد رضايتنامه علي کريمي را براي انتقال به اين تيم صادر کند.پس از اينکه مسؤولان باشگاه استيل آذين رسما اعلام کردند حاضر نيستند علي کريمي کاپيتان تيم خود را در تعطيلات نيم فصل به پرسپوليس انتقال دهند باشگاه پرسپوليس واکنش نشان داد.
عباس علي پور مدير روابط عمومي اين باشگاه در گفتگو با ايپنا در اين باره اظهارداشت: در حال حاضر کادر فني و مديريت باشگاه پرسپوليس و هواداران پرتعداد تيم رسما خواهان بازگشت کريمي به پرسپوليس شده اند. هدايتي بارها در مصاحبه هايش خود را يک پرسپوليسي اصيل معرفي کرده و اگر واقعاً پرسپوليس و هوادارانش را دوست دارد بايد با بازگشت کريمي به تيم مورد علاقه اش موافقت کند.

پيوس به محرمي:تو بازيکن نبودي!
مجتبي محرمي که در اولين روزهاي بستري شدنش در بيمارستان ممنوع الملاقات بود اين روزها با موجي از ملاقات کنندگان مواجه است و حتي هواداران او هم در کنار همبازيان، مربيان و نزديکانش براي اطلاع از وضعيت وي به بيمارستان پارسيان مراجعه مي کنند.در يکي از اين ملاقاتها فرشاد پيوس، همبازي محرمي در پرسپوليس دهه شصت و اوايل دهه هفتاد به ملاقات او رفت و دقايقي را در کنار همبازي قديمي گذراند. پيوس حين مرور خاطرات با محرمي به شوخي گفت: تو اصلا بازيکن نبودي و هميشه ما جورت را مي کشيديم. محرمي که از اين حمله ناگهاني شوکه شده بود کمي روي تخت جا به جا شد و پاسخ داد: من بازيکن نبودم؟ تو هميشه التماس مي کردي پاس بدهم تا دروازه خالي را باز کني. اگر من نبودم يک بار هم آقاي گل نمي شدي.رجزخواني همبازيان قديمي با خنده ساير حاضران به پايان رسيد و محرمي ثابت کرد به لحاظ رجزخواني هنوز هم همان محرمي سابق است.

ياور زاده بهترين گلزن العروبه
بهشاد ياورزاده بازيکن ايراني تيم العروبه بهترين گلزن اين تيم در مسابقات جام حذفي امارات لقب گرفت.اين بازيکن در 6 بازي براي العروبه در جام حذفي امارات تاکنون 6 گل به ثمر رسانده و بهترين گلزن گروه اول مسابقات است.

جريمه ايران به خاطر پرسپوليس!
کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا روز 29 سپتامبر جلسه اي برگزار و تصميمات انضباطي در مورد تخلفات تيمها و بازيکنان صادر کرد که بر اين اساس فدراسيون فوتبال ايران به خاطر رفتار ناشايست هواداران پرسپوليس در بازي اين تيم برابر بنيادکار و پرتاب بطري به داخل زمين 3000 دلار جريمه شد.
طبق قوانين کميته انضباطي AFC فدراسيونهاي فوتبال برگزارکننده مسؤوليت امنيت ورزشگاه را بر عهده دارند.

مهدوي کيا در فرانکفورت ماندني شد
«مهدي مهدوي کيا» هافبک ايراني تيم فوتبال آينتراخت فرانکفورت تا پايان قراردادش در اين تيم خواهد ماند.اين درحالي است که پيشتر خبرهايي مبني بر اينکه اين بازيکن قبل از پايان فصل به تيم ديگري مي رود به گوش مي رسيد.
مهدوي کيا دراين باره مي گويد: تصميم گرفتم در فرانکفورت بمانم. «ميشاييل اسکيبه» به تواناييهاي من در دفاع راست اطمينان دارد، اما قرار گرفتن در ترکيب اصلي کار سختي خواهد بود چون مربي روي بازيکنان زيادي در اين پست حساب کرده است.وي ادامه مي دهد: با اينکه به تازگي در موقعيت سختي قرار گرفته ام، اما خوشحالم که سرمربي جديد به نقش من در تيم اعتقاد دارد. در طول دوران حرفه ام، ياد گرفته ام سختکوشي و داشتن روحيه جنگندگي تنها چيزي است که باعث موفقيت مي شود.

کاشاني: با کرانچار بزودي صدرنشين مي شويم
حبيب کاشاني، در مورد تساوي بدون گل مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازي خوبي بود و من از تمام بازيکنان راضي هستم. ما هيچ وقت خاطره خوبي در اهواز نداشتيم و بيشتر اوقات با ناراحتي اين شهر را ترک کرده بوديم.
وي با اشاره به عملکرد کرانچار گفت: از کرانچار راضي هستم و اميدوارم اين مربي روند صعودي خود را طي کند. هيچ مشکل خاصي در اين زمينه وجود ندارد و وي مي تواند پرسپوليس را به صدر جدول برساند.
وي همچنين در مورد گلايه بازيکنان از نيمکت نشيني يادآور شد: هر بازيکن مي خواهد در فهرست نهايي قرار بگيرد بايد جنگنده باشد و تلاش کند. اين طبيعي است که هر کس در ترکيب قرار نمي گيرد، گلايه کند، اما ما نبايد از اين مشکلات در پرسپوليس داشته باشيم. من عملکرد کرانچار را ديده ام و اين مربي آماده ترينها را به بازي مي گيرد.

جلسه 90 دقيقه اي کاشاني با کرانچار و اعضاي کادر فني
حبيب کاشاني، سرپرست پرسپوليس پس از حضور در اين باشگاه درصدد است هر چه زودتر اوضاع تيم خود را سر و سامان دهد.
وي پيش از ديدار پرسپوليس با فولاد در اهواز در دو جلسه جداگانه حدود 90 دقيقه با اعضاي کادر فني جلساتي را برگزار کرد.
در اين جلسه کاشاني ضمن قول همه گونه مساعدت به کرانچار به وي توضيح داد که در دوره قبل مديريتش نيز پرسپوليس چند امتياز از سپاهان به دليل کسر امتياز عقب بود، اما نهايتاً با همدلي و انگيزه بالاي بازيکنان و کادر فني پرسپوليس نهايتا در ليگ هفتم به قهرماني رسيد.
سرپرست پرسپوليس در صحبت با کرانچار از وي خواست با نزديک کردن بازيکنان به يکديگر و همدلي آنها بهترين شرايط فني را براي پرسپوليس به وجود بياورد.کاشاني درباره با پرداخت مسائل مالي بازيکنان و کادر فني نيز به کرانچار قول همه گونه مساعدت و حل تمامي مشکلات را داد.

25 گزينه براي اعضاي هيأت مديره پرسپوليس
انتخاب اعضاي هيأت مديره پرسپوليس برخلاف برخي گفته ها به زمان نسبتا زيادي پس از تغيير و تحولات به وجود آمده در سازمان تربيت بدني و باشگاه پرسپوليس احتياج خواهد شد.
علي سعيدلو، رئيس سازمان تربيت بدني کار تحقيق و بررسي خود را در مورد 25 گزينه مدنظر براي انتخاب در هيأت مديره پرسپوليس آغاز کرده است که بدين ترتيب به نظر مي رسد انتخاب اعضاي هيأت مديره نهايتاً در نيم فصل محقق خواهد شد و حدود يک ماه ديگر زمان خواهد برد.

اعلام برنامه هفته هاي سوم و چهارم ليگ دسته اول
کميته مسابقات فدراسيون فوتبال، برنامه هاي هفته هاي سوم و چهارم ليگ دسته يک را به شرح زير اعلام کرد:
هفته سوم
پنجشنبه: 30 مهر
مس رفسنجان- پيام مخابرات فارس / ايرانجوان بوشهر- شهرداري بندر عباس/ سپاهان اصفهان-اتکا گلستان/ نفت آبادان- شموشک نوشهر/پيام مشهد- تربيت يزد/ شهرداري تبريز-داماش لرستان/ شهر صنعتي کاوه تهران- شاهين اهواز/
جمعه: اول آبان
آلومينيوم هرمزگان- مس سرچشمه کرمان/ شيرين فراز کرمانشاه- شن سا اراک/ گل گهر سيرجان- داماش گيلان/ فولاد نوين اهواز- گسترش فولاد تبريز/ پتروشيمي تبريز- نساجي مازندران/ مهرکام پارس تهران- برق شيراز/کوثر لرستان- نفت تهران/
هفته چهارم
پنجشنبه 7 آبان
شيرين فراز کرمانشاه- آلومينيوم هرمزگان/ داماش گيلان- مس سرچشمه کرمان/ شن سا اراک-فولاد نوين اهواز/ نساجي مازندران- گل گهر سيرجان/ گسترش فولاد تبريز-مهرکام پارس/ نفت تهران- پتروشيمي تبريز/ برق شيراز- کوثر لرستان
جمعه: 8 آبان
ايرانجوان بوشهر- مس رفسنجان / اتکا گلستان – پيام مخابرات فارس / شهرداري بندرعباس-نفت آبادان/ تربيت يزد-سپاهان اصفهان / شموشک نوشهر-شهرداري تبريز/ شاهين اهواز- پيام مشهد / داماش لرستان- شهر صنعتي کاوه تهران

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)