جمعه 14 فروردین (18:05

مرجع خبری پرسپولیس: ديدار تيم هاي صباي قم و پرسپوليس با نتيجه 2 بر صفر به سود صبا به پايان رسيد تا سرخپوشان سال 88 را با شكست آغاز كنند. این بازی در حضور بیش از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام  قم برگزار شد که بسیاری از آنان را هواداران تیم پرسپولیس تشکیل می دانند. حواشی این مسابقه را مرور می کنیم:

 بیش از 15 هزار نفر برای تماشای این دیدار در ورزشگاه یادگار امام حضور یافتند که حدودا 8 هزارنفر آنها طرفدار تیم پرسپولیس بودند. سایر تماشاگران را هم طرفدار تیم های صبای قم و استقلال تهران تشکیل داده بودند.

هواداران پرسپوليس حاضر در ورزشگاه يادگار امام بعد از اينكه اين تيم گل دوم را دريافت كرد با تشويق محسن خليلي خواهان حضور او در ميدان شدند و سرانجام خليلي از ابتداي نيمه دوم وارد ميدان شد.

قبل از شروع بازي فيروز كريمي و شيث رضايي با نيمكت نشينان پرسپوليس به خوش و بش پرداختند. از ميان پرسپوليسي ها نيز مجتبي شيري به سمت نيمكت صبايي ها رفت.

حرکات نمایشی علیرضا حقیقی پس از کنترل توپ در دقیقه 16 مسابقه باعث تشویق وی توسط هواداران پرسپولیس شد.

قبل از ضربه پنالتي صبا، عابدزاده؛ عليرضا حقيقي را به كنار خط فرا خواند و توصيه هاي لازم را به اين دروازه بان گوشزد كرد.  بعد از  گل تیم صبا از روی نقطه پنالتي هواداران پرسپوليس براي دقايقي عليه داور شعار دادند.

ادامه ی حواشی در ادامه ی مطلب…

پس از گل دوم تیم صبا روی آشفتگی خط دفاعی پرسپولیس، کریم باقری به شدت از این صحنه عصبانی شده و بر سر مدافعان پرسپولیس از جمله حیدری و رحمان رضایی فریاد کشید.
 

* غیبت علی کریمی باعث تعجب تماشاگران طرفدار پرسپولیس شده بود، ضمن اینکه خبرنگاران هم از اینکه نام وی حتی در بین نفرات نیمکت نشین قرار نداشت، تعجب کردند. کریمی به علت غیبت در تمرینات اخیر تیم پرسپولیس از سوی نلو وینگادا سرمربی این تیم از فهرست 18نفره تیم پرسپولیس خارج شده بود.

* پس از اشتباهات ابتدای مسابقه مدافعان تیم فوتبال صبای قم، خصوصا شیث رضایی، فیروز کریمی بلافاصله مرتضی کاشی را برای گرم کردن به پشت دروازه فرستاد تا درصورت تکرار این اشتباهات تعویض زودهنگامی انجام دهد.


* خطای کریم باقری کاپیتان پرسپولیس روی محسن بیات نیا با دخالت بی مورد امیرحسین فشنگچی همراه و در نهایت درگیری کوتاهی بین این دو بازیکن پیش آمد که با دخالت بازیکنان دو تیم برطرف شد.

* در حالیکه 15 دقیقه به پایان زمان مسابقه باقیمانده بود، تماشاگران خصوصا هواداران پرسپولیس آرام آرام ورزشگاه را ترک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)