مرجع خبری پرسپولیس: هواداران پرسپوليس در روزي كه تيمشان مقابل شهرداري تبريز متوقف شد تا دقايق پاياني تيمشان را تشويق كردند.

 

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و شهرداري تبريز در هفته بيست و ششم ليگ برتر در يك بازي تقريبا يك‌طرفه به تساوي بدون گل دست يافتند.

– هواداران پرسپوليس عليرغم اينكه تيمشان تا دقايق پاياني گلي را به شهرداري نزده بود، همچنان تيمشان را تشويق مي‌كردند، اما در عين حال بر روي فرصت‌هايي كه اين تيم از دست مي‌داد، شديدا واكنش نشان مي‌دادند و به بازيكنان تيمشان اعتراض مي‌كردند.

– علي دايي در چند صحنه به شدت به داوري محسن قهرماني اعتراض كرد.

– به نظر مي‌رسيد تيم فوتبال پرسپوليس در غياب سه چهار بازيكن اصلي‌اش از جمله محمد نوري، غلامرضا رضايي، وحيد هاشميان و آرتي مشكلات زيادي در خط حمله دارد.

نيمه نخست بازي دو تيم نيز با حاشيه‌هايي همراه بوده است.

دو تيم پرسپوليس تهران و شهرداري تبريز از ساعت 17:30 دقيقه امروز (جمعه) در تهران به مصاف يكديگر رفتند و در پايان نيمه اول دو تيم با تساوي بدون گل به رختكن رفتند. نيمه اول اين بازي با حاشيه‌هايي نيز همراه بود.

– پيش از شروع بازي علي انصاريان بازيكن كنوني شهرداري تبريز و پيشين پرسپوليس كه ششمين تقابل خود با سرخ‌پوشان پايتخت را تجربه مي‌كند، از سوي هواداران اين تيم تشويق شد.

– سعيد دقيقي، علي انصاريان و ميثم بائو پيش از شروع بازي به سمت نيمكت پرسپوليس رفتند و از علي دايي براي حضور در زمين بازي رخصت گرفتند.

– پرسپوليسي‌ها در اين بازي به دليل درگذشت اميرمسعود برومند پيشكسوت فوتبال، يك تكه پارچه مشكي بر روي پيراهن خود وصل كرده بودند.

– در جايگاه ويژه حبيب كاشاني به اضافه وحيد هاشميان و غلامرضا رضايي بازيكنان تيم پرسپوليس تهران كه به دليل مصدوميت و عليرضا حقيقي كه به دليل محروميت نمي‌توانند پرسپوليس را در اين بازي همراهي كنند حضور دارند.

– همچنين عزيز محمدي رييس سازمان ليگ نيز در جايگاه ويژه حضور دارند.

– در دقيقه 35 و در پي فرار بازيكنان پرسپوليس در عمق دفاع شهرداري، حميد درخشان سرمربي تيم تبريزي به شدت به مرتضي كريمي كمك داور اول بازي اعتراض كرد.

– حدود 10 تا 12 هزار تماشاگر پرسپوليسي در ورزشگاه حضور دارند و اين در حالي است كه حدود 100 تماشاگر تبريزي به تشويق تيم شهرداري مشغولند.

 

– پرسپوليسي‌ها به خاطر درگذشت امير مسعود برومند با روبان مشكي روي پيراهن‌هاي خود وارد زمين شده بودند.

– در يكي دو صحنه هنگامي كه توپ از زمين بيرون رفت علي دايي با استپ اين توپ‌ها تماشاگران را به وجد آورد.

 

– فيلمبرداران اتريشي دوربين عنكبوتي ورزشگاه آزادي مورد تشويق هواداران پرسپوليس قرار گرفتند.

– حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در بين دو نيمه با هواداران پرسپوليس صحبت كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)