ذوق زدگی صداوسیما و خرید بلیط کاشانی برای هواداران

 

مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپوليس با شعار عليه استقلال براي اين تيم در دربي روز دهم فروردين سال آينده خط و نشان كشيدند.

 

هواداران تيم پرسپوليس پس از گذشت دقايقي از ديدار تيم‌شان مقابل شهرداري با شعار عليه استقلالي‌ها براي اين تيم در دربي 70 خط و نشان كشيدند.

* علي انصاريان و ميثم بائو به شدت از سوي هواداران پرسپوليس مورد تشويق قرار گرفتند.

 

* غلامرضا رضايي بازيكن مصدوم پرسپوليس پس از 5 دقيقه از آغاز بازي وارد ورزشگاه شد و به شدت مورد تشويق هواداران پرسپوليس قرار گرفت.

* نكته جالب ديدار امروز بازگشت ليدرهاي پرسپوليس به سكوها بود. آنها در يكي دو بازي گذشته در يك قسمت خاص مستقر شده و روي سكوها پراكنده نمي‌شدند.

* علي دايي در ابتداي بازي مورد تشويق هواداران پرسپوليس قرار گرفت.

 

* صدا و سیما بعد از ظهر امروز و برای اولین بار در دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری از دوربین متحرک استفاده کرد.

 

فن آوری استفاده ازاین دوربین برای مسئولان صدا و سما آنقدر جالب بود و آنها آنقدر ذوق زده شده بودند که در این بازی مدام از دوربین متحرک استفاده می کردند و بیشتر صحنه های آهسته را با این دوربین نشان می دادند. طبق ادعای مسئولان صدا و سیما ایران اولین کشوری در خاور میانه است که از این فن آوری استفاده می کند و دوربین های مورد استفاده در قطر همه اجاره ای بوده اند.

 

حبيب كاشاني براي سه هوادار پرسپوليس بليت ورود به ورزشگاه تهيه كرد.

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و شهرداري تبريز در حالي در ورزشگاه آزادي برگزار شد كه حبيب كاشاني سرپرست سرخ‌پوشان پايتخت ساعت 17:15 وارد ورزشگاه شد. به محض ورود وي حدود 100 نفر از هواداران پرسپوليس او را دوره كرده و در مورد مسائل مختلف با سرپرست باشگاه پرسپوليس صحبت كردند.

* حبيب كاشاني به محض اطلاع از اينكه سه هوادار براي ورود به استاديوم بليت ندارند، دست آنها را گرفت و با تهيه سه بليت آنها را وارد ورزشگاه كرد.

* حدود 15 هزار نفر از هواداران پرسپوليس در ورزشگاه آزادي حضور دارند ضمن آنكه 300 نفر از هواداران تبريزي براي تشويق شهرداري در ورزشگاه هستند.

* نصب دوربين عنكبوتي باعث تعجب هواداران و همچنين بازيكنان پرسپوليس شد تا جايي كه همه محو تصويربرداري اين دوربين بودند. هواداران تيم پرسپوليس در اين بين به تشويق صدا و سيما پرداختند و با اين حركت از مسئولان اجرايي صدا و سيما تشكر كردند.

* حبيب كاشاني، عليرضا حقيقي، وحيد هاشميان و حميد علي عسگر به همراه رضا چلنگر از جايگاه ويژه نظاره‌گر اين ديدار هستند.

* اسكوربورد ورزشگاه قبل از آغاز بازي نتايج ديگر مسابقات امروز ليگ برتر و بازي‌هاي قبلي پرسپوليس را براي تماشاگران نشان مي‌داد.

* علي انصاريان مدافع تيم شهرداري قبل از آغاز بازي به سمت دايي رفت و سرمربي پرسپوليس را در آغوش گرفت. همچنين سپهر حيدري، رضا نورمحمدي و بادامكي به سمت نيمكت شهرداري تبريز و حميد درخشان رفتند. ميثم بائو نيز از شهرداري با تمام نيمكت نشينان پرسپوليس خوش و بش كرد.

* عليرضا حقيقي در جايگاه ويژه با تعدادي از هواداران تيم پرسپوليس صحبت كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)