خبرگزاری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس پس از شکست خانگی برابر تراکتورسازی خواهان کناره‌گیری سرمربی پرتغالی این تیم شدند.

هواداران پرسپولیس که از شکست خانگی برابر تراکتورسازی خشمگین بودند پس از شعار علیه بازیکنان، علیه مانوئل ژوزه سرمربی پرتغالی تیم شعار سردادند و خواهان جدایی او از پرسپولیس شدند.

*جمشید زارع، قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشت و با چند دوربین تلویزیونی مصاحبه کرد.

* سید مهدی سیدصالحی زننده تک گل بازی سجده شکر به جای آورد.

*برخی از تماشاگران ناراضی پرسپولیس در پایان بازی حاضر به ترک ورزشگاه نبودند.

 

* در یکی از صحنه های حساس بازی در دقیقه 55، وقتی داور خطای فشنگچی را بر روی مهاجم تراکتورسازی در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس اعلام کرد، هواداران سرخ پوش نسبت به این تصمیم داور به شدت اعتراض کردند که این حرکت با اعتراض جمعی از هواداران تراکتورسازی رو به رو شد. در نهایت درگیری لفظی کوتاهی بین این دو دسته از هواداران رخ داد.

 

* بلندگوی ورزشگاه آزادی در دقیقه 60 بازی تعداد تماشاگران این دیدار را 18 هزار نفر اعلام کرد.

 

 

* در صحنه ای که پرسپولیس چسبیده به محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شده بود، نیلسون، دروازه بان برزیلی این تیم تا خط میانی زمین جلو آمده بود. این حرکت خطرناک نیلسون به سوژه جالبی برای عکاسان و تماشاگران تبدیل شده بود.

 

*چند تن از تماشاگران منتسب به تیم فوتبال تراکتورسازی  تبریز پیراهن‌ها خود را از تن درآورده بودند. ماموران انتظامی به آنها تذکر دادند که همین امر منجر به تحریک هواداران تراکتورسازی و پرتاب بطری از سوی آنها به سمت ماموران شد.

* محمد ابراهیمی بعد از تعویض به سمت هوادارن رفت و مقابل آنها با حرکات موزون انجام داد که این امر باعث تذکر جدی یکی از ماموران نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه شد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)