مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس از آغاز دیدار با شاهین بوشهر به شدت دنیزلی را تشویق می‌کنند.

حدود 100 هوادار بوشهری با در دست داشتن پرچم‌های سفید رنگ برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه آزادی آمدند. آنها با طبل و ساز‌های مخصوص بندری به تشویق تیم خود می‌پردازند.

* وحید طالب لو هنگامی که می‌خواست برای گرم کردن به زمین بیاید وقتی معمارزاده را دید کنار زمین ایستاد و با او خوش و بش کرد.

* هواداران پرسپولیس در واکنش به هواداران شاهین، اکبر میثاقیان را به شدت تشویق کردند.

* پترویچ برخوردی گرمی با پرسپولیسی‌ها داشت.

*  هواداران به شدت علی کریمی را با عنوان “کریمی با غیرت” تشویق کردند.

* جهانبازی داور بازی پرسپولیس و شاهین هنگام گرم کردن مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت. هواداران پرسپولیس با تشویق “یدالله دوستت داریم” او را تشویق کردند.

* مصطفی دنیزلی که بعد از ۵ سال در ورزشگاه آزادی حاضر شد به سمت هواداران پرسپولیس رفت و برای آنها بوسه فرستاد. وی به شدت تشویق شد.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در ورزشگاه حضور دارد و او قبل از بازی به میان تماشاگران رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت اما وقتی ازدحام جمعیت زیاد شد به جایگاه رفت.

* یاد سردار شهید تهرانی‌مقدم گرامی داشته شد.

* اسکوربورد ورزشگاه اربعین حسینی را تسلیت گفت.

* فیروز کریمی به سمت دنیزلی رفت و از او استقبال و چند لحظه‌ای با او صحبت کرد.

* مرتضی عزیزمحمدی، ایوان پتروویچ و هادی شکوری به سمت نیمکت پرسپولیس آمدند و حسین بادامکی، علیرضا محمد، مجتبی شیری، محمد نوری و غلامرضا رضایی از بازیکنان پرسپولیس هم با دسته گل نزد فیروز کریمی رفتند.

*بعد از اینکه داور در دقیقه ۳ برای پرسپولیس اعلام پنالتی کرد وحید طالب‌لو به این تصمیم داور بارها اعتراض کرد تا در نهایت فیروز کریمی فردی را به پشت دروازه شاهین فرستاد و از طالب‌لو خواست به اعتراض‌هایش ادامه ندهد. در وقفه‌ای هم که در بازی به دلیل مصدومیت بازیکن پرسپولیس رخ داد طالب‌لو نزد فیروز کریمی رفت و با سرمربی شاهین صحبت کرد.

* غلامرضا رضایی بعد از زدن گل دوم سجده شکر به جا آورد.

پرسپولیس 3 بار در این نیمه گلزنی کرد. هواداران پرسپولیس پس از هر گل به شدت دنیزلی را تشویق می کردند و با شعار یاشاسین دنیزلی از او حمایت می کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)