مرجع خبری پرسپولیس : مدیر راهبری تیم فوتبال پرسپولیس نخستین مسئولی بود که برای تماشای بازی این تیم به ورزشگاه آزادی آمد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و مس سرچشمه کرمان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16:40 امروز جمعه در ورزشگاه آزادی آغاز شد. حواشی این بازی در زیر می‌آید:

 

 

* علی پروین، مدیر راهبری تیم فوتبال پرسپولیس، نخستین مسئول این باشگاه بود که در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

 

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه نسبت به بازی گذشته پرسپولیس بیشتر شدند و تا قبل از آغاز مسابقه حدود 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور یافتند. که لحظه به لحظه به تعداد آنها افزوده شد و تا دقایق پایانی نیمه اول به 30 هزار نفر رسید..

 

* به علت ازدیاد جمعیت در مقابل قسمت بلیت فروشی ورزشگاه شاهد تجمع مردم بودیم که قصد خرید بلیت مسابقه را داشتند.

 

* حدود 50 هوادار تیم مس سرچشمه در ورزشگاه حضور یافته‌اند.

 

* برخلاف بازی‌های گذشته اجازه حضور تماشاگران در طبقه دوم را داده بودند که دقایقی پس از آغاز مسابقه تعدادی از آنها را به طبقه پایین منتقل کردند.

 

* چهار خبرنگار کرمانی نیز به همراه تیم مس سرچشمه به تهران آمده‌اند تا این مسابقه را پوشش دهند.

 

* پیش از آغاز مسابقه مصطفی دنیزلی به همراه رضا ریاضتی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس به سمت ذخیره های مس کرمان رفتند و به اعضای کادر فنی این تیم خوش آمد گفتند.

 

* بازیکنان تیم مس سرچشمه با لباس های منقش به عکس شهدای انقلاب وارد ورزشگاه شدند.

 

* مهدی مهدوی کیا برای نخستین بار پس از پیوستن به پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار داشت که پیش از آغاز مسابقه اسکوبورد ورزشگاه بارها چهره او را نشان داد.

 

* حسن حوری و علی سامره پیش از آغاز مسابقه با مهرداد اولادی، مهدی مهدوی کیا و علی کریمی دیدار و روبوسی کردند.

 

* بلندگوی ورزشگاه پیش از آغاز مسابقه از علی کریمی به عنوان کاپیتان تیم پرسپولیس یاد کرد. این در حالی بود که مهدوی کیا بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بست.

 

* مهدی مهدوی کیا و مجتبی شیری تنها بازیکنان پرسپولیس بودند که به سمت نیمکت تیم مس رفتند اما از بازیکنان تیم مس هیچکدام به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند.

 

* مسئولان ورزشگاه آزادی در ابتدای فهرستی را در اختیار خبرنگاران قرار دادند که به جای آرم و اسامی بازیکنان مس سرچشمه اسامی و نام بازیکنان مس کرمان درج شده بود.

 

* خبرنگاران کرمانی خبرهایی در خصوص پایان همکاری اصغر شرفی با تیم مس سرچشمه مطرح کردند و از ساکت الهامی به عنوان گزینه سرمربیگری این تیم نام بردند، موضوعی که تعجب خبرنگاران را به همراه داشت.

 

* “کارلوس کی‌روش”، سرمربی تیم ملی به همراه دستیارانش “آنتونیو سیموئز”، “دانیل گاسپار” و امید نمازی برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)