مرجع خبری پرسپولیس : آخرین مسابقه دوستانه تیم پرسپولیس در اردوی امارات از حواشی کمتری نسبت به مسابقه فینال این تیم برابر النصر در تورنومنت چهارجانبه برخوردار بود.

به گزارش اختصاصی مرجع خبری در این بازی که قهرمانی و رسیدن به جایزه برای دو تیم معنایی نداشت مربیان دو تیم بیشتر به فکر ارزیابی برنامه های خود و میدان دادن به بازیکنان جوان بودند که باعث شده بود رسیدن به نتیجه به هر قیمتی در دستور کار دو تیم نباشد.

 

برخلاف مسابقه قبلی که مسئولان تیم النصر از به کار بردن هیچ هربه ای برای رسیدن به پیروزی دریغ نکردند آندونی سرمربی تیم الاهی نه تنها در نیمه اول به برخی بازیکنان اصلی خود استراحت داد، در طول جریان بازی نیز این کرانچار بود که بیشتر در کنار زمین حضور داشت و بر سر بازیکنان خود فریاد می زد.

چندحاشیه از مسابقه از دید مرجع خبری:1/ برخلاف مسابقه  پرسپولیس-النصر  داور این بازی قضاوت بسیار عادلانه و دقیقی داشت به طوری که هر دو تیم از عملکرد وی رضایت کامل داشتند و با وجود اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم پرسپولیس اعتراضی به وی صورت نگرفت و به نوعی خاطره بد بازی گذشته از دل پرسپولیسی ها در آمد!

 2/تیم فوتبال الاهلی به سرخپوشان دبی معروف است و لباس اصلی این تیم قرمز می باشد اما در این مسابقه شاهد بودیم پرسپولیسی ها قرمز پوش و میزبان یک دست سفید پوشیده بود.

3/در این مسابقه برخلاف رسم برگزاری تورنومنت چهارجانبه النصر خبری از آب های لیوانی تک نفره در کنار زمین نبود و همان بطری های همیشگی استفاده میشد، انگار ترس مسئولان الاهلی از آنفلوانزای خوکی کمتر بوده است!

4/ زلاتکو کرانچار از اینکه دیده بود تماشاگران تیم پرسپولیس حتی در کشورهای عربی هم از تیم میزبان بیشتر هستند کاملا شگفت زده شده بود. در این بازی نیز مانند دو بازی قبلی در امارات حدود 400تماشاگر در ورزشگاه نادی الشباب حضور داشتند که اکثر آنان ایرانیان حامی پرسپولیس بودند و هواداران عرب تیم الاهلی را می شد با انگشتان دو دست شمرد!

5/با حضور لیدرهای پرسپولیس در ورزشگاه تماشاگران کاملا هماهنگ شده و به شدت به تشویق تیم پرسپولیس در هر دو نیمه بازی پرداختند. آنها علاوه بر گلزنان پرسپولیس بیشتر شیث رضایی ، حقیقی ، خوردبین و عابدزاده را با فریادهای خود مورد حمایت قرار دادند.

6/ گزارشگر عرب مسابقه اطلاعات کاملی از تاریخچه تیم پرسپولیس جمع آوری کرده بود و بارها به نام بزرگ این تیم در ایران و آسیا اشاره کرد. وی همچنین از ارتش سرخ به عنوان لقب این تیم در ایران یاد کرد. وی همچنین علاوه بر ذکر نام لژیونرهای ستاره سابق پرسپولیس از جمله علی دایی ، کریمی، مهدوی کیا و جواد کاظمیان، به سابقه زلاتکو کرانچار سرمربی این تیم و اینکه وی همراه با تیم ملی کراوسی در مرحله اول جام جهانی 2006 آلمان ناکام مانده بود تاکید کرد.

7/برای دومین بار در این اردو باز هم شاهد شلختگی در لباسهای بازیکنان در زمین بودیم و بازیکنان با پیراهن های تولیدی حصاری و شورت های ورزشی آل اسپورت و حصاری به صورت درهم(!) پا به میدان گذاشته بودند.

 انتهای گزارش اختصاصی/استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)