مرجع خبری پرسپولیس : دیدار تیم‌های پرسپولیس و الغرافه قطر در حالی عصر امروز برگزار می‌شود که از نیمه شب گذشته تماشاگران شهرستانی برای تماشای این بازی به تهران آمده و پشت درب‌های آزادی شب را به صبح رساندند.

 

درحالی که از ساعت 17 امروز سه شنبه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الغرافه قطر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود بیش از 100 تماشاگر مشتاق مقابل درب غربی این ورزشگاه حضور داشتند.

 

تعدادی از این تماشاگران که از شهرهای مختلف ایران برای تماشای بازی به تهران آ‌مده بودند شب گذشته را در کنار ورزشگاه سپری کردند تا تماشاگر این دیدار باشند.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس برنامه فرهنگی خاصی از جمله پخش سرود و کلیپ برای تماشاگرانی دارد که زودتر از بازی به ورزشگاه آمدند. محمد زادمهر در رابطه با یک دقیقه سکوت برای بازیکن مرحوم ایتالیایی پیش از آغاز این بازی اظهار داشت: ما خانواده فوتبالیم و می خواهیم نشان دهیم وقتی در یک نقطه بازیکنی می‌میرد همه برایش متاسف می‌شومی. این پیشنهاد را به ای اف سی دادم و هنوز رسماً پاسخی به ما داده نشده است.

 

وی با خوشحالی از این که امروز هوا آفتابی است و همین مساله باعث حضور تماشاگران بیشتری در ورزشگاه می‌شود، ادامه داد: این تیم امروز پرسپولیس نیست بلکه ایران است و امیدوارم همه برای حمایت از آن به ورزشگاه بیایند.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همچنین اظهار داشت: سپاهان، پرسپولیس و استقلال در رقابت‌های لیگ با هم رقیبند اما در رقابت‌های داخل خانه به عنوان تیمی از ایران هستند و همه باید از آنها حمایت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)