مرجع خبری پرسپولیس : مهرزاد معدنچي، بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در جريان ديدار تيم هاي پرسپوليس و الكرامه سوريه در ورزشگاه آل مكتوم حاضر شد و احوالپرسي گرمي با همبازي‌ سابق و بازيكنان تيم پرسپوليس داشت.

*ايمان مبعلي،هافبك ملي پوش ايراني باشگاه النصر قبل از آغاز بازي به رختكن پرسپوليس رفت و حضور سرخپوشان را در دبي خوش‌آمد گفت. وي با 2گلي كه براي النصر به ثمر رساند، باعث شد بيش از هزار هوادار اماراتي هافبك ملي پوش ايراني را مورد تشويق قرار دهند.

*كريم باقري، احمد‌رضا عابد‌زاده و كرانچار به شدت در ورزشگاه آل مكتوم تشويق شدند.

* بيش از هزار هوادار بازي تيم‌هاي پرسپوليس و الكرامه سوريه را تماشا كردند كه 500 نفر آنها توسط ليدرها سازماندهي شده و به تشويق پرسپوليس پرداختند.

*شماري از افراد حاضر در ورزشگاه قصد سوءاستفاده سياسي از هواداران پرسپوليس را داشتند كه با پادرمياني پليس امارات و هوشياري هواداران اين تيم درگيري خاتمه پيدا كرد.

*قبل از آغاز اين ديدار بازيكنان و كادر فني النصر به كادر فني پرسپوليس خوش‌آمد گفتند.

*پاگلزدورف، سرمربي تيم فوتبال النصر قبل از آغاز مسابقه با كرانچار رفتار خوبي داشت. همچنين مربي النصر به مبعلي 10 دقيقه وقت داد تا ديدار تيم هاي پرسپوليس و الكرامه را تماشا كند.

*حدود 100 تماشاگر سوريه‌اي در ورزشگاه آل مكتوم حاضر بودند و به تشويق الكرامه پرداختند.

*از نكات جالب اين ديدار مي‌توان به ساعت شروع آن اشاره كرد. اين مسابقه ساعت 30 دقيقه بامداد آغاز و 2:30 دقيقه به پايان رسيد.

*دستيار سابق كرانچار در تيم دي استرادا در ورزشگاه حاضر بود و از نزديك اين ديدار را تماشا كرد.

*كريم باقري، ميثم بائو، حسين بادامكي، سپهر حيدري و جلال اكبري از روي سكوها بازي را تماشا كردند.

*در پايان ديدار كرانچار از عليرضا حقيقي به خاطر مهار 2 ضربه پنالتي‌ تقدير و تشكر كرد.
ديدار تيم‌هاي پرسپوليس ايران الكرامه سوريه شب گذشته با برتري پرسپوليس به پايان رسيده و اين تيم فردا براي قهرماني در تورنومنت چهار جانبه النصر به مصاف ميزبان مسابقات خواهد رفت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)