تماشاگران پشت در ورزشگاه ماندند/ شعار پرسپولیسی ها به زبان آذری

 

مرجع خبری پرسپولیس : ورزشگاه آزادی در حالی با حضور یکصد هزار تماشاگر برگزار کننده فینال جام حذفی است که تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس بیرون از ورزشگاه مانده‌اند.

در حاشیه دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز خیل هواداران علاقه مند تیم فوتبال پرسپولیس که از صبح امروز برای تماشای بازی این تیم مقابل گسترش فولاد تبریز به ورزشگاه آزادی آمده بودند تا ساعت 17:30 دقیقه کلیه سکوهای ورزشگاه را پر کردند. در این بین تعداد تماشاگران تبریزی هم با حضور در طبقه دوم ورزشگاه به تشویق تیم مورد علاقه خود می پرداختند.

* در اطراف ورزشگاه آزادی ترافیک سنگینی وجود داشت به نحوی که آمد و شد خبرنگاران و تماشاگران به ورزشگاه را با مشکل مواجه کرده بود.

* در فاصله یک ساعت مانده به آغاز دیدار تیمهای پرسپولیس و گسترش فولاد کلیه پارکینگ های ورزشگاه آزادی پر شده بود.


* پیش از آغاز دیدار این بازی از 5 نفر از هواداران متعصب تیم فوتبال پرسپولیس تقدیر شد. این هواداران در سنین مختلف بودند.

* علی دایی و کریم باقری پیش از آغاز مسابقه به شدت از سوی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران پرسپولیس با سردادن شعارهایی خواهان حضور علیرضا حقیقی در اردوی تیم ملی بودند.

* علی انصاریان و عباس آقایی بازیکنان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که هم اکنون در عضویت تیم گسترش فولاد تبریز هستند به شدت از سوی هواداران تیم مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس با سر دادن شعار “یک قرمز تو ایران پرسپولیس قهرمان” به دیگر تیم های سرخپوش حاضر در فوتبال ایران تاکید می کردند که تنها تیم محبوبشان محبوب ترین تیم سرخپوش کشور است.

* تیم فوتبال پرسپولیس  با پیراهن هایی جدید  و طرحی تازه به مصاف گسترش تبریز رفت.

* پیش از آغاز بازی سرود پرسپولیس توسط امیر خواجه نوری خوانده شد.

* در اطراف سکوهای ورزشگاه پرچم هایی دیده می شد که روی هر کدام از آنها نام شهری خاص در حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس دیده می شد.

* با اینکه حریف پرسپولیس در دیدار نهایی جام حذفی گسترش فولاد تبریز است باز هم هواداران این تیم دست از شعار علیه تیم استقلال نکشیده و با سردادن شعارهایی تیم خود را برتر از حریف آبی پوش تهرانی می خواندند.

* در دقیقه نهم بازی بدنبال مصدومیت دروازه بان از سوی تیم گسترش فولاد محمد ترکمن جانشین این بازیکن شد ، رسول خطیبی کاپیتان تیم تبریز پیش از ورود ترکمن به زمین مسابقه به کنار خط رفت و به این بازیکن جوان روحیه داد .

* در حین برگزاری مسابقه هواداران پرسپولیس بارها علی دایی را تشویق کردند.

* بدنبال افزایش تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی نیروهای انتظامی حاضر در طبقه دوم ورزشگاه اقدام به بزرگتر کردن جایگاه تیم تبریزی کردند که این حرکت آنها با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس همراه شد.

* رسول خطیبی کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در جریان مسابقه بارها به تصمیمات داور اعتراض کرد.

* هواداران تیم فوتبال پرسپولیس از شعارهای خاص هواداران تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز استفاده می کردند و علیه تیم تبریز ی شعار می دادند. شعارهای آنها با زبان آذری بر علیه تیم تبریزی نکته قابل توجه بود.

* بدنبال افزایش تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه تعداد زیادی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در کنار نورافکن های ورزشگاه و روی سکوهای سیمانی بالای طبقه دوم ورزشگاه نشسته بودند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)