مرجع خبری پرسپولیس : برخلاف هفته های گذشته که 19 یا 20 بازیکن به اردوی پرسپولیس می آمدند و از این میان یک یا دو بازیکن در آخرین لحظات نام شان از لیست حذف می شد. این بار برای بازی برابر شهرداری تبریز 18 بازیکن در اردو حضور داشتند.

 

غلامرضا رضایی و محمد نوری که معمولا به دلیل حضور در تیم ملی در بازی های سرخ پوشان حضور نداشتند این بار به خاطر مصدومیت و محرومیت غایبان جمع سرخ پوشان بودند.

 

بازیکنان پرسپولیس و شهرداری تبریز که در هتل المپیک به سر می برند، پیگیر اخبار زلزله و سونامی در ژاپن بودند و درباره آن به طور ویژه صحبت می کردند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز 15 دقیقه زودتر از پرسپولیس به استادیوم آزادی رفت.

 

استقلالی ها که امروز بعد از ظهر بایستی برای دیدار با النصر عربستان عازم این کشور شوند، در هتل المپیک حضور داشتند که تقابل و گفت و گو های بازیکنان و مربیان دو تیم حالب توجه بود. از جمله می توان به گقت و گوی پرویز مظلومی و هادی نوروزی اشاره کرد.

 

مراسم بهره‌برداري از دوربين متحرك نصب شده از استاديوم فوتبال آزادي برگزار شد.

 

صبح امروز در مراسم بهره‌برداري از دوربين متحرك نصب شده در استاديوم فوتبال مجموعه ورزشي آزادي علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني، عبدالعلي علي‌عسگري، معاون توسعه و فناوري رسانه ملي، سعيدرضا عاصمي، مديرعامل صندوق حمايت از قهرمانان و پيشكسوتان ورزشي، علي تركاشوند مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي كشور، علي كفاشيان، رييس فدراسيون فوتبال، حبيب كاشاني، سرپرست باشگاه پرسپوليس، علي فتح‌الله زاده، سرپرست باشگاه استقلال و اردشير درويشي، سرپرست مجموعه ورزشي آزادي و برخي از مسئولان صداوسيما حضور داشتند.

 

علي‌عسگري معاون توسعه و فناوري رسانه ملي نيز درباره بهره‌برداري از دوربين متحرك كه براي اولين بار ايران به عنوان اولين كشور منطقه آن را خريداري كرده است و قرار است به طور مداوم در استاديوم فوتبال آزادي مورد استفاده قرار بگيرد اظهار كرد: سازمان صداوسيما براي ايجاد نشاط اجتماعي و اميد در جامعه تلاش زيادي مي‌كند كه يكي از برنامه‌هاي ما مربوط به حوزه ورزش است كه مورد تاكيد مسئولان نظام هم قرار دارد.

 

قرار است براي پخش ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و شهرداري تبريز براي اولين بار به طور رسمي از دوربين متحرك استفاده شود.در ديدار روز گذشته تيم‌هاي استقلال و سايپا به طور آزمايشي از اين دوربين استفاده شده بود.

 

سيستم دوربين متحرك يك سيستم چهار مولفه‌اي فيلم‌برداري است كه براي محيط‌هاي خارجي و فيلمبرداري از رخدادهاي محيط آزاد در مساحت حداكثري 200 در 200 متر مربع به كار مي‌رود. اين سيستم شامل اجزاي تصويربرداري HD ، اجزاي مكانيكال، اجزاي الكترونيكي و اجزاي متعدد كنترلي بسيار دقيقي است كه با توجه به استانداردهاي بالاي پخش BROADCAST و ايمني ورزشگاه و ورزشكاران طراحي شده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)