مرجع خبری پرسپولیس : هواداران پرسپولیس با سردادن شعارهایی به اقدام بازیکنان مس که خود را به زمین می‌زدند اعتراض می‌کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ دیدار تیم‌‍های فوتبال پرسپولیس و مس سرچشمه در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که طبق اعلام مسئولان 30 هزار تماشاگر برای تماشای این مسابقه به آزادی آمده بودند.

 

– حواشی دیگر این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* وقت تلف کردن‌های بازیکنان مس سرچشمه در دو نیمه با شعارهای “شرفی ضد فوتبال” و “اصغر ضد فوتبال” که از سوی تماشاگران پرسپولیس همراه شد.

 

* در نیمه نخست و در حالیکه بازیکنان مس برای سومین بار خود را به زمین انداختند محمد نوری توپ را به اوت نزد و در یک حرکت عمقی به علی کریمی پاس داد که بازیکن شماره 8 سرخپوشان توپ را به اوت زد و به بازیکن خود که حرکت جوانمردانه انجام نداده بود و همچنین بازیکنان تیم مس که خود را بی‌جهت به زمین می‌انداختند، اعتراض کرد.

 

* در نیمه نخست علی حیدر رضایی، مربی تیم مس از کنار خط طولی زمین تیمش را هدایت می‌کرد اما از ابتدای نیمه دوم اصغر شرفی تا پایان بازی در کنار خط طولی زمین حضور داشت.

 

* در اواخر نیمه نخست تعدادی از تماشاگران پرسپولیس پرویز مظلومی را تشویق کردند که دلیل این کار مشخص نبود! همچنین در اواخر این نیمه تماشاگران مس علی دایی را تشویق کردند که این مسئله با واکنش شدید هواداران پرسپولیس همراه شد.

 

* در دقیقه 66 و پس از اینکه محمد نوری موقعیت صددرصد گلزنی را از دست داد، دنیزلی یک قدم وارد زمین شد و نکات فنی را به بازیکنان این تیم گوشزد کرد و از نوری خواست که با دقت بیشتری به توپ ضربه بزند.

 

* تماشاگران پرسپولیس که از اواسط نیمه نخست تنها تماشاگر بازی بودند و کمتر تیم‌شان را تشویق می‌کردند پس از به ثمر رسیدن گل نخست تیم خود را به شدت تشویق کردند.

 

* محمد نصرتی بعد از مدت‌ها به ورزشگاه آزادی آمده بود. هواداران ضمن گرفتن عکس با وی از او در خصوص زمان بازگشتش سئوال می‌کردند. همچنین هادی نوروزی و امیر حسین فشنگچی بازیکنان مصدوم تیم پرسپولیس در جایگاه ویژه حضور داشتند.

 

* پس از اعلام خطای پنالتی به سود تیم پرسپولیس تماشاگران به شدت علی کریمی را تشویق می‌کردند و پس از به ثمر رسیدن گل‌های سرخپوشان علی کریمی و دنیزلی به شدت از سوی تماشاگران تشویق شدند.

 

* مهدی مهدوی کیا در زمان تعویض بازوبند را به علی کریمی داد و تماشاگران پرسپولیس او را تشویق کردند.

 

* هواداران پرسپولیس پس از گل برتری این تیم، علیه تیم مس و استقلال شعار دادند.

 

* در پنج دقیقه پایانی مسابقه بازیکنان تیم مس رو به خشونت آوردند که این مسئله با اعتراض کادر فنی پرسپولیس و هواداران این تیم همراه بود.

 

* شعار “جواب ضدفوتبال همینه همینه” شعاری بود که هواداران پرسپولیس پس از پیروزی این تیم مقابل مس سرچشمه علیه کادر فنی و بازیکنان این تیم سردادند.

 

پس از شکست 2 بر یک مس سرچشمه برابر پرسپولیس هواداران اندک تیم کرمانی که در ورزشگاه حضور داشتند با یکدیگر درگیر شدند و نیروی انتظامی دو نفر از آنها را دستگیر کرد.

* محمد منصوری بازیکن تیم مس که در دقیقه ۸۰ به میدان آمد دوست نداشت بازی کند و به زمان تعویضش اعتراض داشت که در نهایت با صحبت‌های شرفی وارد میدان شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)