مرجع خبری پرسپولیس : امام وردي درباره سكوت محمدرضا حيدريان در قبال شائبه تباني تيمهاي فوتسال پرسپوليس و گيتي‌پسند گفت: حيدريان تا چند روز ديگر صحبت مي‌كند و همه چيز را مي‌گويد.

 

سرپرست تيم فوتسال پرسپوليس درباره روند تحقيقات به منظور روشن شدن شائبه تباني در هفته‌ آخر ليگ فوتسال اظهار كرد:

 

پرونده‌اي به همراه گزارشي كه نوشته‌ام و فيلم‌هايي كه در برنامه «90» هم پخش شد را به كميته‌ انضباطي باشگاه ارجاع داديم و تا چند روز آينده نتيجه‌اش اعلام خواهد شد.

 

وي درباره محتواي گزارشي كه به كميته‌ انضباطي باشگاه پرسپوليس ارائه شده عنوان كرد: در اين گزارش نامي از بازيكن خاصي برده نشده و تنها بي‌انگيزگي تعدادي از بازيكنان را مطرح كرديم. به هر حال ما نمي‌توانيم به بازيكن تهمت بزنيم و باشگاه با توجه به اسناد و فيلم‌ها قضاوت خواهد كرد.

 

امام وردي همچنين با اشاره به اين كه قبل از بازي با گيتي‌پسند هشدارهاي لازم داده شده بود، تاكيد كرد: قبل از بازي به بازيكنان اعلام كرديم كه در صورت باخت با اختلاف بالا جريمه خواهند شد و حتي حيدريان در رختكن صحبت كرد و گفت” اگر بخواهيد ببازيد وجدانتان راحت نخواهد بود و اگر قصد داشته باشيد چند سال در فوتسال بازي كنيد با يك عمر پشيماني رو به رو خواهيد بود.”

 

سرپرست پرسپوليس همچنين در اظهارنظري عجيب درباره پرسش بازيكنان پرسپوليس از تماشاگران درباره نتيجه‌ بازي منصوري و ماهان طي بازي با گيتي‌پسند گفت: طبيعي است. چون بازيكنان كنجكاوي مي‌كنند و اگر من هم بودم، اين كار را مي كردم.شايد خواستند بدانند چه تيمي بالاخره قهرمان مي‌شود!

 

امام وردي در پايان درباره سكوت چند روزه رضا حيدريان درباره اتهاماتي كه از سوي برخي به وي وارد شده است، بيان كرد: حيدريان چند روزي است درگيري شخصي دارد و مطمئنا طي دو – سه روز آينده مصاحبه مي‌كند و همه چيز را مي‌گويد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)