مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تماشاگران با حضور در ورزشگاه 100 هزار نفري آزادي مي توانند به ما كمك كنند.

 سپهر حيدري در نشست مطبوعاتي امروز تيم‌هاي پرسپوليس و بنيادكار، اظهار داشت: بنيادكار قطعا با شايستگي به اين مرحله رسيده است. براي بازي فردا كار سختي را پيش‌رو داريم زيرا اين تيم از لحاظ تاكتيكي و فيزيكي تيم خوبي است و از بازيكنان خلاقي برخوردار است. اميدوارم فردا 100 هزار تماشاگر ورزشگاه را پركرده و بتوانيم با حمايت تماشاگران اين بازي را با پيروزي به پشت سر بگذاريم.
وي در پاسخ به اين سئوال كه با توجه به حذف پرسپوليس از جام حذفي و پنجم شدن اين تيم در ليگ برتر آيا از لحاظ روحي و رواني كار پرسپوليس را در ديدار فردا مشكل نمي‌كند،‌ گفت: بازيكنان ما در اين باشگاه كاملاً حرفه‌اي و باتجربه هستند. ما بايد ناكامي در 2 جام را فراموش كنيم.
وي، افزود: هواداران را بسيار اذيت كرديم و بايد در اين جام،‌ آن دو جام قبلي را جبران كرده و به قولي كه به هواداران داده‌ايم عمل كنيم.
مدافع پرسپوليس درباره مهار ريوالدو خاطرنشان كرد: اين بازيكن بسيار قابل احترام است و من بازي‌اش را بسيار دوست داشتم، اما اين احترام را در بيرون از زمين گذاشته و در داخل زمين سعي مي‌كنيم تا هر كس كه وظيفه مهار او را برعهده دارد بهترين عملكرد را داشته باشد. ما يك تيم هستيم و به تيم بينادكار فكر مي‌كنيم و به شخص كاري نداريم. شايد بنيادكار بازيكنان بهتري هم داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)