مرجع خبری پرسپولیس :  مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خداداد عزيزي با هوش و درايتي كه دارد تنها نقطه قوت استقلال اهواز به شمار مي‌رود.

سپهر حيدري عنوان كرد: چون بازي اول بسيار خوب و حرفه‌اي عمل كرديم انتظارات از پرسپوليس بالا رفته است. اگر قبل از فصل چند بازي تداركاتي برگزار مي‌كرديم قطعا مي‌توانستيم برتري خود را برابر مس حفظ كنيم. تركيبي كه مقابل مس كرمان قرار گرفت تنها يك نيمه در ديدار تداركاتي برابر پيكان كنار يكديگر به ميدان رفت و بسيار مشكل است كه يك تيم فقط با 45 دقيقه با هم هماهنگي شود.
وي درباره بازي برابر استقلال اهواز يادآور شد: با توجه به زيركي و باهوشي فوتبالي به نظر من تنها نقطه قوت استقلال اهواز در ديدار برابر ما فقط خداداد عزيزي است. قطعا او شناخت كافي از پرسپوليس دارد و مي‌خواهد در تهران نتيجه خوبي بگيرد اما ما هم با توجه به تمريناتي كه داشته‌ايم براي 3 امتياز به ميدان مي‌رويم.
حيدري ادامه داد: پرسپوليس مشكل بزرگي نيز دارد كه نبود هواداران در بازي مقابل استقلال اهواز است اما من به هواداران قول مي‌دهم كه از پاي تلويزيون 90 دقيقه فوتبال زيبا را ببينند و از يك برد شيرين لذت ببرند.
مدافع پرسپوليس در خصوص وضعيت خودش گفت: خدا را شكر در وضعيت خوبي قرار دارم و از لحاظ روحي و رواني آماده حضور در زمينه بازي هستم. به دليل اينكه در اردوي تركيه ديرتر از سايرين به بازيكنان اضافه شدم عبدي به من گفت كه در بازي اول از من استفاده نمي‌كنند. سعي مي‌كنم در ديدارهاي بعدي به عنوان بازيكن ثابت به ميدان بروم.
پرسپوليس در دومين ديدار ليگ برتر روز جمعه ميزبان استقلال اهواز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)