مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر هزار بار ديگر آن صحنه اتفاق بيفتد همان عكس العمل را نشان مي‌دهم و معتقدم در گل خورده پرسپوليس مقصر نيستم.

سپهر حيدري پس از تساوي يك بر يك مقابل استقلال اهواز خاطرنشان كرد: بازي با استقلال اهواز براي ما هيچ فايده اي نداشت. من با گلم مي توانستم 3 امتياز براي پرسپوليس كسب كنم اما بنا به دليلي گلم به هدر رفت.
وي افزود: استقلال اهواز نيز با خداداد عزيزي تيم قدرتمندي نشان دادند و اگر آنها گل نمي‌زدند به نظر من حقشان ضايع شده بود. آنها بسيار خوب و منطقي حمله مي‌كردند اما بايد قبول كرد پرسپوليس 50 درصد از عواملي كه باعث موفقيت اين تيم مي‌شوند را نداشت و آن هم تماشاگران هستند كه در ورزشگاه حضور نداشتند.
حيدري اظهار داشت: مي‌دانيم هواداران ما در خانه روز خوبي را نداشتند. ما مي‌توانستيم به 3 امتياز برسيم اما حيف شد. با اين حال من خودم را مقصر گل خورده پرسپوليس نمي‌دانم چون اگر هزار بار ديگر آن صحنه تكرار شود همان عكس العمل را انجام و با سر توپ را به عقب پاس مي‌دهم چون در صحنه اي كه من معمارزاده را ديدم او درون دروازه ايستاده بود.

مدافع يادآور شد: به نظر من داوري اصلا شرايط بدي نداشت و ما اگر قدر موقعيت هاي خود را مي‌دانستيم به 3 امتياز مي‌رسيديم مخصوصا در نيمه اول كه چند گل مسلم را به ثمر نرسانديم. البته فاصله زماني گل زده و خورده ما بسيار كم بود كه در فوتبال ايران اين موضوع امري طبيعي است. مخصوصا در پرسپوليس كه تيم هجومي است و حداقل در هر بازي يك گل مي‌خورد.
وي تصريح كرد: براي اولين بار بود كه با اين تركيب كنار يكديگر در خط دفاعي پرسپوليس قرار مي‌گرفتيم اما جاي جبران است و نبايد بيشتر از اين زمان را از دست بدهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)