یکشنبه 4 اسفند (15:33)

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: دنبال بهانه نيستيم؛ اما متاسفانه زمين حافظيه به درد سوار كاري هم نمي خورد.

سپهر حيدري در مورد ديدار مقابل برق شيراز اظهار داشت: بازي مشكلي نبود و فكر كنم تنها برنده اين ديدار زمين حافظيه شيراز بود كه هم ما و هم برق شيراز را آزار داد.
وي افزود: در 10 سال گذشته زمين با اين شرايط نديده بودم. دوست ندارم عدم پيروزي تيم را توجيه كنم؛ اما زمين حافظيه به درد سوار كاري هم نمي خورد و فوق العاده نامطلوب بود.
حيدري در خصوص صحنه پنالتي برق شيراز گفت: حاجي پور داور خوبي است؛ اما تمركز كافي نداشت. رحمان رضايي به هيچ عنوان خطايي نكرد و فقط قصد داشت به ستار صدمه نزند. نكته جالب اين بود كه داور با اصرار بازيكنان برق شيراز نقطه پنالتي را نشان داد.

وي افزود: نسبت به برق شيراز برتري داشتيم؛ اما داور يك گل سه امتيازي را از ما گرفت و فكر كنم كمك داور او نيز به دليل شرايط نامطلوب نتوانست عملكرد خوبي داشته باشد.
حيدري در خصوص بي احترامي هواداران شيرازي به خود تصريح كرد: به همه بازيكنان ما بي احترامي شد. بطري هاي زيادي به سمت ما پرتاب كردند و اين مورد را در عمر فوتبالي ام نديده بودم.
وي افزود: متاسفانه فوتبال شيراز به اين برخورد كاملا معروف است و من فقط مي گويم كه دست آنها درد نكند. خوش شانس بوديم كه سالم از ورزشگاه خارج شديم و اميدواريم به اين مشكلات رسيدگي شود و فقط هواداران ما زير سوال نروند.
حيدري در پايان خاطر نشان كرد: بايد اين بازي را فراموش كنيم و به فكر ديدار سخت و حساس خود مقابل سپاهان باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)