مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدري در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: ديدار بسيار كابوس واري را برابر شهرداري تجربه كرديم. باور كنيد آنقدر ناراحت هستم، نمي‌دانم بايد چه بگويم.

 

 فكر كنم در اين بازي به حق خود نرسيديم و دچار اتفاقات فوتبال شديم. كاش 5 گل مي‌خورديم و بازي را مي‌باختيم؛ اما نتيجه مساوي نمي‌شد. همه ديدند كه اين ديدار، 7 دقيقه وقت اضافه نداشت. وقتي از داور پرسيديم كه چرا 7 دقيقه وقت اضافه گرفتي، گفت كه 3 دقيقه براي تعويض‌ها بود و 3 دقيقه براي اين طرف و آن طرف كردن. براي يك دقيقه وقت اضافه هم جوابي نداشت. بايد قبول كنيم داوري خوب نبود.

حيدري خاطر نشان ساخت: قصد بي‌احترامي به داوران را ندارم. داور بازي با ما بسيار جوان و خوب بود؛ اما به درد اين ديدار نمي‌خورد. ايشان بايد بازي‌هاي كوچك‌تري را قضاوت مي‌كرد تا به اين بازي مي‌رسيد. هر فحشي كه هواداران تبريزي به ما مي‌دادند، داور به نفع آنها سوت مي‌زد. آن هم به دليل اين بود كه استرس داشت.

 

مدافع تيم پرسپوليس عنوان كرد: با توجه به بازي خوبي كه كرديم، حداقل بايد 3 گل به حريف مي‌زديم. در خط دفاع بسيار خوب عمل كرديم؛ اما بازيكن حريف از شلوغي محوطه جريمه و شارژ بازيكن ما استفاده كرد و در دقيقه 97 به ما گل زد. باور كنيد هنوز باورم نمي‌شود چه اتفاقي افتاده است.

 

وي درباره حواشي‌ اين ديدار گفت: 4 بازي است كه به تبريز مي‌رويم. در بازي اول باقري و دايي را به شدت تشويق كردند. در بازي دوم دايي را تشويق كردند؛ اما باقري را تشويق نكردند. در بازي سوم موضوع بر عكس شد. در بازي چهارم ديديد كه به هر دو بي احترامي كردند. با اين كار به شناسنامه فوتبال ايران بي احترامي كردند.

وي افزود: مگر جرم است كه دو بازيكن مقابل تيم همشهري خود به ميدان بروند؟ باقري و دايي هميشه گفته‌اند، هر چه دارند از مردم ترك زبان است و افتخار مي‌كنند كه آذري هستند. جواب آنها خوب داده نشد. اميدوارم ديگر شاهد اين اتفاق‌ها و ديدن اين سنگ‌ها و بي‌احترامي‌ها در تبريز نباشيم.

سپهر حيدري عنوان كرد: همه بچه‌ها خوب بودند؛ حتي بازيكناني كه در زمين جايگزين اصلي‌ها بودند؛ اما به حق خود نرسيديم. همه ديدند وقتي كه گل تساوي را خورديم، 11 نفر بازيكنان پرسپوليس روي زمين افتادند. اين، به دليل ناراحتي شديد بود كه اميدوارم ديگر تكرار نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)