پرسپولیس نیوز : گوینده قدیمی اخبار صدا و سیما گفت:پیشنهادی برای همکاری با باشگاه پرسپولیس به من نشده است.

محمد رضا حیاتی که پنجشنبه شب میهمان ضیافت شام باشگاه پرسپولیس با حضور اعضای تیم ستارگان میلان بود،درباره شایعات منتشرشده پیرامون شرط مالی اعضای این تیم برای حضور در برنامه 90 :من در این مراسم شنیدم که چنین بحثی مطرح شده است.این موضوع در میان افرادی که آن شب در میهمانی باشگاه پرسپولیس در برج میلاد حضور داشند دهان به دهان می شد.

وی ادامه داد:نکته مهم این بود که در مراسم،پائولو مالدینی و گتوزو که درباره آنها این ابهام به وجود آمده است حضور نداشتند.فکر می کنم عدم حضور آنها در این ضیافت به شایعات دامن زد.

حیاتی افزود:به عنوان یک فعال رسانه ای شخصا باور دارم اگر بحث درخواست 10 هزار دلاری مالدینی یا گتوزو برای حضور در برنامه 90 صحت داشت هم نباید به آنها خرده گرفت و این مساله دور از ذهن نیست.به هر حال این افراد در فضای رسانه ای خاص کشور خودشان برای حضور در برنامه های تلویزیونی دستمزد دریافت می کنند و مشخصا ساز و کار این موضوع هم به بحث درآمدزایی برنامه سازان برمی گردد.

وی خاطرنشان کرد:فرمول این پروسه خیلی روشن است.برنامه ساز تلویزیون ایتالیا،با حضور چنین ستارگانی در برنامه اش می تواند در بحث اسپانسرشیپ گام های بلندی بردارد.به بیان ساده تر اگر بر فرض،هزار دلار هزینه می کند،می تواند با حضور این چهره ها،10 هزار دلار سود ببرد.این در حالی است که باکس مربوط به تهیه برنامه سازی در تلویزیون ما،فضای متفاوتی دارد.

حیاتی در پاسخ به این شایعه که گفته می شود باشگاه پرسپولیس به وی پیشنهاد همکاری در امور فرهنگی را داده است گفت:نه،بحثی در این باره مطرح نبود.من آن شب به دعوت سردار رویانیان به ضیافت رفتم و در این خصوص بحثی نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)