مرجع خبری پرسپولیس : خط دفاع پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز که تا پایان هفته هشتم در کنار استقلال بهترین خط حمله لیگ را داشت کم اشتباه عمل کرد اما بدشانسی باعث شد یکبار دیگر در ثانیه های پایانی سه امتیاز از دست پرسپولیسی ها برود. صحبت های سپهر حیدری را در این ارتباط می خوانید:

 

* یک تساوی دیگر! شش امتیاز را در سه بازی از دست دادید.

_ کسی هست که بتواند بگوید این نتیجه عادلانه بود؟ مثل یک کابوس بود. یک کابوس واقعی که حرف زدن در موردش برای ما دشوار است.

 

* بد گل خوردیم و سخت گل زدیم.

_ باور کردنی نیست. آنها 90 دقیقه حسرت کشیدند تا وارد 18 قدم ما شوند، همه راه ها بسته بود، بعد یک حادثه اتفاق افتاد. به خدا خیلی حرف است که بدون بازی دفاعی یک تیم را ببندی که دروازه بانت را نبیند اما آخرش اینطوری شود.

 

* باقری معتقد بود در صحنه گل شهرداری روی او خطا انجام شد.

_ او را شارژ کردند و نتوانست خوب به توپ ضربه بزند و اگر این شارژ نبود به گل نمی رسیدند. متاسفانه داور صحنه ها را می دید اما کاری به این حرف ها نداشت.

 

* در دقیقه 78 چه اتفاقی افتاد؟

_ روی ضربه ارسالی کرنر جلو رفته بودم که بازیکن شهرداری پنجه هایش را داخل پوست و گوشت شکمم فرو کرد ولی داور اصلا توجه نکرد، کاملا پنالتی بود. فکر می کنم داور اسیر جو ورزشگاه شده بود. لابد باید ما را با بیل می زدند تا خطا بگیرد!

 

* اعتراض با داوری، یکی ، دو تا نیست، قبول داری؟

_ به وقت اضافه هم اعتراض داشتیم. 7 دقیقه وقت اضافه قبل از اینکه رحمان احمدی روی زمین بیفتد اعلام شد. از کجا آمد؟ داور گفت سه دقیقه برای تعویض ها بود، سه دقیقه هم برای چیزهای دیگر! یک دقیقه اش از کجا آمد؟ گل آنها بعد از دقیقه 6 زده شد. من نمی خواهم به داور جسارت و بی احترامی کنم اما این بازی با جوی که ورزشگاه داشت برای او خیلی بزرگ بود!

 

* مثل اینکه حسابی میهمان نوازی کردند؟

_ باور من از تبریز و مردم آن چیز دیگری بود. به همه فحش دادند، در واقع به خودشان فحش دادند. چون دایی و کریم باقری جدا از اینکه شناسنامه و افتخار فوتبال ایران هستند، افتخار و شناسنامه فوتبال آذربایجان هم هستند. وقتی اینطور به آنها فحاشی می شود، وقتی با حبیب کاشانی که همه جا حرمتش را نگه می دارند، اینطور برخورد می کنند، اصلا نمی توان مسائل را با کلمات توضیح داد.

 

* فکر می کنی این روند در تبریز اصلاح پذیر است؟

_ بدتر نشود، کلاهمان را هوا می اندازیم! از اول سال چهار بار به تبریز رفته ایم، بار اول هر دو نفر تشویق شدند، بار دوم دایی تشویق شد ولی به باقری توهین کردند، بار سوم بر عکس اتفاق افتاد و بار آخر هر دو نفر مورد توهین قرار گرفتند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)